خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

شهدا کاری حسینی کردند/ ما باید کاری زینبی را به سرانجام برسانیم

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تأکید بر پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد شهدا گفت: بخشی از ما مانند شهدا کاری حسینی و امید است بخشی دیگر نیز کاری زینبی را به سرانجام برسانیم.
کد خبر: ۸۹۲۹۵۷۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در یادواره آبروی محله امیرسرلشگر خلبان شهید«علی بختیاری» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر و تجلیل از تلاش‌های خالصانه مردم و مسئولین برای برپایی این مراسم اظهار داشت: بخشی از ما مانند شهدا کاری حسینی و امید است بخشی دیگر نیز کاری زینبی را به سرانجام برسانیم.

وی با تأکید بر پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد شهدا افزود: شهدای ما جان خود را فدا کردند تا یاد و خاطره شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فراموش نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان ضمن تجلیل از مقام شامخ سرلشگر خلبان شهید «بختیاری» و 30 شهید روستای گاوسوار عنوان کرد: اهداء 30 شهید برای یک روستای کوچک، هنر  بسیار والایی محسوب می‌شود و این جای بسی افتخار و سربلندی دارد.

وی  با بیان حدیثی از امام صادق (ع) که فرمودند «ما اهل بیت شهادت را به ارث می‌بریم» و با اشاره به مفاهیم عالیه زیارت ناحیه مقدسه گفت: واقعه عاشورا و کربلا آنچنان جانسور و دردناک بود که در سوگ امام حسین(ع) آسمان‌ها و زمین خون گریستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات