حجت الاسلام پژمانفر:

تشکیل جبهه مشترک میان نیروهای مومن انقلابی در فضای مجازی یکی از ضروریات است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تشکیل جبهه مشترک میان نیروهای مومن انقلابی در فضای مجازی را یکی از ضروریات امروز جامعه دانست.
کد خبر: ۸۹۲۹۵۶۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر در جمع جهادگران رسانه‌ای «نخستین اردوی جهادی فضای مجازی» که به مدت سه روز در مسجد المنتظر مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: حضور ظرفیت‌های جوان مؤمن انقلابی در کنار یکدیگر فوق‌العاده مفید است و امیدواریم این اردوی جهادی فعالان رسانه و فضای مجازی یک فتح باب و یک سنت حسنه‌ای باشد که بتواند نیرو‌های کارآمد انقلاب را در ارتباط با فضای خطیر فضای مجازی در یک راستا تقویت کند.

وی تصریح کرد: به اعتقاد من در این زمینه باید برنامه‌ها و نشست‌های منظم متعددی شکل بگیرد و بنده تبریک می‌گویم به عوام برگزاری چنین اردوی ارزشمندی که این کار را شروع کردند و نیرو‌های مؤمن انقلابی را در کنار یکدیگر آوردند تا ضمن تعامل مثبت، بتوانند برای تأثیر مضاعف بر فضای مجازی و رسانه به نفع انقلاب اسلامی عمل کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت فراوان فضای مجازی لازم است از رفتار‌های فردی بیرون برویم و به رفتار‌های عملیاتی دسته‌جمعی برسیم که اردوی جهادی نیز در همین راستا است.

حجت‌الاسلام پژمان فر اظهار کرد: تشکیل جبهه مشترک در فضای مومن انقلابی یکی از ضروریات امروز است؛ اکنون بسیاری از نیرو‌های دلسوز هستند که از نگاه خودشان به بعضی مسائل حساس رسیده‌اند، اما چون تشکیل یک جبهه هماهنگ را ندادند نتیجه این است که یک سری عملیات‌های محدودی کردیم، اما نتوانستیم آنطور که باید پیش برویم.

وی تأکید کرد: بسیج همواره اقدامات مؤثر و مفیدی داشته است که در این حوزه نیز پیشتاز شده است؛ امیدواریم این موضوع مهم فضای مجازی را نیز جدی بگیرد و بتوانیم با تشکیل یک جبهه واحد، آرمان‌های انقلابی و منویات مقام معظم رهبری را به مرحله اجرا درآورد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار