خبرهای داغ:
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مسیر را برای کسانی که می توانند سرمایه گذاری کرده و ایجاد شغل کنند هموار کنیم تا بهتر بتوانند سرمایه گذاری خود را به سرانجام برسانند.
کد خبر: ۸۹۲۹۵۴۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در جلسه ساماندهی جاده ترانزیت در فرمانداری اردستان اظهار کرد: همه کارمندان و مسئولان شهرستان در برابر کاری که انجام می دهیم مسئولیت داریم و اگر شهرستان پیشرفت نمی کند و توقف دارد به خاطر نگاهها و نظرهای  ما است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان می توانند راه را برای سرمایه گذار باز کرده و تشریفات اداری را که مانع سرمایه گذار است از پیش رو بردارند.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه اختیارات برای بعضی ادارات از سوی استان محدود است، لذا سعی شود با وضعیت موجود و با همین اختیارات محدود با مشکلات برخورد کنید.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی همچنین  خاطرنشان کرد: مسئولان وظیفه دارند برای مردم انگیزه ایجاد کرده که آن ها هم این احساس را داشته باشند که مسئولان می خواهند به آن ها کمک کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید مسیر را برای کسانی که می توانند سرمایه گذاری کرده و ایجاد شغل کنند هموار کنیم تا بهتر بتوانند سرمایه گذاری خود را به سرانجام برسانند.

علیرضا غیور در ادامه جلسه اظهار کرد: به شکل معمول کارهای اداری دست و پا گیر هستند، لذا  با یک تعلل و یک فرآیند سعی شود تا زمان را از دست ندهیم.

فرماندار اردستان گفت:  مسئولان و مدیران شهرستان  به منظور ترغیب سرمایه گذار فکری کرده و نگاهشان را همراه کنند.

وی افزود: سرمایه گذار اگر همراهی ادارات  شهرستان را شاهد باشد ترغیب می شود و بهتر در این عرصه ورود پیدا خواهد کرد.

غیور تاکید کرد: مسئولان  به مدت ۱۵ روز ظرفیت های شهرستان را آماده کرده و برای طرح موضوع به فرمانداری تحویل دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها