خبرهای داغ:
رئيس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش قم:

600 مدرسه داراي هيأت مذهبي هستند

رئيس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش قم گفت: اكنون بيش از 600 مدرسه هيأت مذهبي دارند كه در اعياد و وفات ائمه اطهار(ع) به اجراي برنامه مي‌پردازند البته اوج فعاليت‌هاي آنها ايام محرم و صفر است.
کد خبر: ۸۹۲۹۵۲۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلال خدامحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به برگزاری برنامه درس‌هایی از قرآن اظهار کرد: برنامه درس‌هایی از قرآن از نیمه مهر ماه آغاز می‌شود که بیش از 50 هزار نفر در دو دوره متوسطه اول و دوم در این مسابقات شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون 14 مرکز دارالقرآن و  چهار مدرسه خاص قرآنی در استان فعالیت دارند که مدارس خاص قرآنی نسبت به مدارس عادی فعالیت‌های قرآنی بیشتری دارند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش قم با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با ایام محرم گفت: اکنون بیش از 600 مدرسه هیأت مذهبی دارند که در اعیاد و وفات ائمه اطهار(ع) به اجرای برنامه می‌پردازند البته بیشترین فعالیت‌های آنها در ایام محرم و صفر است.

وی به اهمیت فعالیت‌های قرآنی برای ارتقای جایگاه دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها سبب افزایش انس و الفت دانش‌آموزان با آموزه‌های قرآنی شده و همچنین جایگاه معنوی آنها را ارتقا می‌دهد و زمینه رقابت سالم را برای آنها فراهم می‌کند.

ارسال نظرات