خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، از فراخوان تکمیل ظرفیت تیم‌های امدادی و درمان برای حضور در پوشش امدادی و پزشکی اکیپ‌های جمعیت هلال احمر در کشور عراق ویژه ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۸۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسین میررضایی با اشاره به اینکه در آستانه ایام اربعین حسینی هلال احمر در حال تکمیل تیم‌های امدادی و درمانی برای اعزام است، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم چند سالی است که در ایام اربعین حسینی پوشش امدادی موکب‌های عزاداری در کشور عراق را با مشارکت پزشکان و پرستاران، امدادگران و نجاتگران داوطلب عضو جمعیت عهده‌دار می‌شود.

وی تصریح کرد: این پوشش‌ها شامل ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائران اربعین در موکب‌های بین راهی طریق الحسین و موکب‌ها و پست‌های امدادی و پزشکی مستقر در شهرهای نجف، کربلای معلی و همچنین هیئات بزرگ مذهبی است.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم گفت: جمعیت هلال احمر استان قم در راستای ارائه خدمات امدادی و درمان اضطراری و در راستای تکمیل ظرفیت تیم‌های امدادی و درمانی خود از علاقمندان خدمت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم پیاده روی ایام اربعین حسینی در کشور عراق که دارای مدارک پزشکی، پرستاری، تکنسین فوریت‌های پزشکی و تکنسین دارویی هستند، دعوت می‌کند با در دست داشتن مدارک، تا 15 مهرماه سال جاری به جمعیت هلال احمر استان قم، واقع در خیابان ساحلی نبش کوچه 7 مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه داشتن مدارک مورد نیاز، از جمله مدرک تحصیلی، اصل گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه، دو قطعه عکس و کارت ملی از ملزومات مورد تاکید همه متقاضیان است، خاطرنشان کرد: اشخاص دارای شرایط اعلام شده، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37708511 تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات