به همت بانوی کارآفرین در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفت؛

راه‌اندازی کارگاه خیاطی ویژه زنان سرپرست خانوار در استان تهران

خبرگزاری بسیج: یکی از کارآفرینان استان تهران، با هدف ایجاد شغل برای خانواده و زنان بی‌سرپرست، یک کارگاه خیاطی در استان تهران راه‌اندازی کرده است.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۸۳
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ چندسالی است که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های گوهربارشان بر اقتصاد مقاومتی، کار و حمایت از تولید داخل تاکید دارند.

رهبر معظم انقلاب سال ۱۳۹۶ را نیز سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال نامگذاری کردند تا به این ترتیب عزمی ملی برای هرچه بهتر سامان گرفتن و اشتغال به راه بیفتد.

رهبر انقلاب در همه سخنرانی‌ها و دیدارهای خود با گروه‌های مختلف جامعه، همچنان بر اقتصاد مقاومتی تاکید داشته و آن را جهادی در دنیای تجاری و تجمل‌گرایی امروز دانسته‌اند اما فعالیت و جهاد به‌صورت یک‌جانبه و تنها از طرف نهادهای اقتصادی و صنعتی کشور تاثیرگذار نیست  بلکه در سطح وسیع و همراهی تک‌تک اعضای جامعه را می‌طلبد.

در این راه خانم بتول مرادی با سابقه ۲۲ سال فعالیت در زمینه گلدوزی با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و توانمندی خود و خانواده یاعلی گفت تا یک کارگاه خیاطی راه‌اندازی کند.

بعد از چند ماه تلاش و پشتکار و گرفتن مدرک دیپلم فنی خیاطی با راهنمایی بسیج سازندگی ناحیه ملارد و دریافت وام ۱۰ میلیونی از بسیج توانست برای خانواده و شش نفر بانوان سرپرست خانوار اشتغال ایجاد کند. در کنار فعالیت اقتصادی خانم مرادی فعالیت فرهنگی و خیریه نیز انجام می‌دهد در این زمینه  با همراهی خانواده تصمیم گرفت با توجه به برکتی که خداوندمنان روزیشان کرده است برای هر جهیزیه عروس که از طرف پایگاه بسیج و یا مسجد محل معرفی می‌شود تعدادی کالای خواب در نظر بگیرد.

خانم مرادی متولد سال ۱۳۴۴ است و با بیکاری فرزند پسر خود روبرو بود اما با راهنمایی‌های خواهر بسیجی خانم کیانی وهمکاری خانواده هم این‌که همه اعضای خانواده مشغول به‌کار هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار