خبرگزاری بسیح: سالن چند منظوره فرهنگي ورزشي شهیدان تقی زاده، در استان فارس به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۸۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهندس مجید صالحی، مدیر پروژه های خیری و عمرانی بنیاد شهیدان تقی زاده با اعلام این خبر گفت: سالن چند منظوره فرهنگي ورزشي شهیدان تقی زاده، ٢٦مهرماه جاری با حضور خانواده شهیدان تقی زاده در منطقه خشت بورکی، واقع در ۵۵ کیلومتری جنوب غربی کازرون در استان فارس به بهره برداری می رسد.

صالحی اظهار داشت: این فضای فرهنگی ورزشی به مساحت ١٤٠٠ مترمربع و 200 متر مربع فضای اداری با صرف هزینه ای بالغ بر 600 میلیون تومان به همت خیر نیک اندیش مهندس محمود تقی زاده، برادر شهیدان محسن و مسعود تقی زاده احداث شده است.

وی خاطر نشان کرد: پیش از این، ماه گذشته 3 فضای آموزشی در روستای کمب للو از توابع شهرستان چابهار در استان سیستان و بلوچستان، روستای چغابدار از توابع شهرستان دورود، در استان لرستان و روستای گچین شهرستان بندر عباس واقع در استان هرمزگان به عنوان بیست و هفتمین پروژه خیرساز که از سوی مهندس تقی زاده تعهد شده بود، به بهره برداری رسید.

وی گفت: مهندس محمود تقی زاده مدیر عامل شرکت پیشرو پارسیان و برادر شهیدان محسن و مسعود تقی زاده هر ساله مبلغی را به منظور انجام کارهای عمرانی عام المنفعه در سطح کشور هزینه می کند که ساخت مدرسه، درمانگاه، سالن ورزشی، سرویس های بهداشتی، تهیه وام مسکن، جهیزیه و دارو و بسیاری اقدامات حمایتی از نیازمندان جزو برنامه های کمیته خیری شهیدان تقی زاده بوده است.

  وی افزود: مهندس تقی زاده تاکنون پروژه های عمرانی شامل مدرسه، سالن ورزشی، درمانگاه، پارک و سرویس بهداشتی، در مناطق مختلف کهریزک، نسیم شهر، نصیر شهر، خیرآباد، شاهد شهر یک و شاهد شهر 2، نیاسر کاشان، رباط کریم ساخته است و   قصد دارد 110 پروژه عام المنفعه به نام شهیدان محسن و مسعود تقی زاده در نقاط کم برخوردار کشور احداث نماید.

 وی افزود: همچنین با انتخاب و شروع به ساخت ٣ پروژه ديگر شامل ساخت مدرسه ياسوج در استان كهكلويه و بوير احمد،  ساخت مدرسه در استان سيستان و بلوچستان و یک مجموعه فرهنگي ورزشي در استان شمالي كشور، تعداد فضاهای احداث شده از سوی بنیاد شهیدان تقی زاده به ٣٠ پروژه مي رسد.

 

 

 

ارسال نظرات