شهردار جدید باقرشهر :

بدون بهره گیری از نظرات موثر شهروندان و صاحب نظران به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید

خبرگزاری بسیج: شهردار جدید باقر شهر در مراسمی با حضور مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران، فرماندار ویژه شهرستان ری، اعضای شورای اسلامی باقرشهر و جمعی از مسئولان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و اصحاب رسانه معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۶۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهندس علیرضا ناصری پور، به عنوان شهردار جدید باقرشهر به طور رسمی سکان شهرداری باقر شهر را در دست گرفت.

احمد تواهن مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران در این مراسم با بیان اینکه علیرضا ناصری پور تجارب ارزنده و کارنامه درخشان دارد، اظهار داشت: شهردار جدید باقرشهر باید با شورای اسلامی، فرمانداری شهرستان ری و شهروندان ارتباط خوبی برقرار کند تا بتواند برنامه ها و اهداف دولت را در این شهر اجرا کند.

وی افزود: استاندار تهران یک جلد کلام الله مجید و یک جلد کتاب قوانین شهرداری ها را به شهردار جدید باقرشهر اهدا کرده است تا وی با استفاده از قرآن، قوانین الهی را در اداره امور شهر به کار ببندد و با بهره گیری از کتاب قانون امور شهری را در چهارچوب قانون و سند چشم انداز کشور برنامه ریزی و اجرا کند.

هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در سخنانی گفت: هماهنگی و ارتباط خوبی میان دستگاه های مختلف شهرستان ری در جهت ارائه خدمات به مردم وجود دارد و شهردار جدید باقرشهر نیز باید فردی پیگیر باشد تا بتواند در فضای تعامل و همدلی شهرستان از ظرفیت های مالی این شهر در جهت توسعه، پیشرفت و عمران آن استفاده نماید.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری باقرشهر و فرمانداری ویژه شهرستان ری در طول چهار سال گذشته با تعامل و همدلی سازنده توانستند بسیاری از مشکلات شهر از جمله آب آشامیدنی آن را برطرف کنند.

 

علیرضا ناصری پور شهردار جدید باقرشهر نیز در پایان این مراسم با اشاره به تجربیات خود در شهرداری اسلامشهر، به تشریح سیاست های خود در شهرداری باقرشهر پرداخت و گفت: در آغاز فصل نو از مدیریت شهری، بدون بهره گرفتن از نظرات موثر شهروندان، فرماندار، بخشداران، نخبگان، صاحب نظران و اصحاب رسانه در جهت حل مشکلات و معضلات شهری به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

 ناصری پور مهمترین اولویت شهرداری را ارائه خدمت به مردم و رفع مشکلات شهروندان دانست تا از این طریق لبخند رضایت بر لبان شهروندان باقر بنشیند.

 در ادامه این مراسم از مهندس استاد فرج شهردار سابق باقرشهر، اعضای دوره چهارم شورای اسلامی و مدیران فعال شهری باقرشهر با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 

    

ارسال نظرات