خبرگزاری بسیج: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، برنامه های فرهنگی و هنری در مدارس شهرستان ری آغاز می شود.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۶۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، نشست مشترک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با هدف توسعه و مشارکت فعالیت های فرهنگی و هنری در مدارس برگزار و مقرر شد که برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت با مشارکت نهادهای مربوطه برگزار شود.

«سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این نشست گفت: انتقال مفاهیم در قالب برنامه های فرهنگی و هنری، دارای پیامدهایی است که آثار آن تا سالیان متمادی باقی می ماند.

وی افزود: نمایشگاه عکس با موضوع عفاف و حجاب و پیشگیری از اعتیاد، تولید و عرضه بسته های فرهنگی در نشست های تخصصی دانش آموزی و والدین آنان، اجرای تئاتر، آموزش های فرهنگی و اجتماعی پیشگیری از اعتیاد ویژه دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه، آموزش های سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی و آسیب های اجتماعی ویژه والدین و نمایشگاه کتاب و اجرای باشگاه های کتابخوانی در طول سال تحصیلی برگزار می شود.

«بهروز نصیری» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری نیز در سخنانی با اشاره به شرایط و موقعیت خاص فرهنگی شهرری گفت: وظایف مسئولان در قبال کمبود های فرهنگی شهرری بسیار سنگین و دشوار است و با همکاری و هم افزایی امکانات و تجارب می توان تلاش ها را به ثمر رساند.

وی افزود: دستگاه های فرهنگی باید همگام و در راستای اهداف مشترک، گام بردارند و اداره آموزش و پرورش نیز از اجرای طرح های فرهنگی ماندگار و اثرگذار استقبال می کند.

 

ارسال نظرات