خبرهای داغ:
طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، «مهدی کبیری» به عنوان فرمانده جدید ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۴۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار «غلامرضا احمدی» در مراسم معرفی «مهدی کبیری» به عنوان فرمانده جدید ناحیه بسیج امام حسین(ع) که در سالن در سالن شهید اخلاقی سپاه برگزار شد، با قدردانی از حسن سلوک و رفتار وی اظهار داشت: واقعا سخت است که بعد از این مدت که در خدمت ایشان بودیم بتوانیم جدا شویم.

وی همچنین با تشکر از خدمات «محمدعلی مختاران» فرمانده سابق ناحیه افزود: وی یکی از فرماندهان نمونه هم در گفتار و عمل و هم در رفتار و منش و هم پرتلاش بود.

احمدی ضمن تشریح سخنان رهبری در مورد عاشورا و عبرت های آن بیان داشت: پاسداران ما باید حتما این سخنان گران بهای رهبری  راکه نقشه راه ما است، نه تنها بخوانند بلکه عمل کنند و پایبند باشند.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم معرفی شد

حجت الاسلام احمد ولی زاده جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان نیز در این مراسم بیان داشت: این تغییرات لازمه رشد است و هرمجموعه با جابه جایی و تغییرات در افراد و نیروها پویا و زنده می شود.

حجت الاسلام علی اعظم خدابنده لو مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) نیز با تقدیر از خدمات ارزشمند مختاران در طول مدت فرماندهی ناحیه، بسیج را مجموعه خاص و بی همتا و دریایی بی انتها دانست که باید در آن بسیجی وار تلاش کرد و خود را وقف نمود.

تصویر: سید صادق سنجری

 

ارسال نظرات