خبرهای داغ:
مسئول شورای بسیج طلاب استان اصفهان :

اطلاعت از ولی فقیه نماد بارز معرفتی است

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج از نطنز اولین اجلاس مجمع بسیج شهرستان نطنز در سال 1396با حضور قشرهای فرهنگی سیاسی، اقتصادی، اجتماعی،دفاعی وامنیتی شهرستان نطنز در نمازخانه سپاه ناحیه نطنز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۴۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

در این اجلاس که تمامی بسیجیان  از قشر های مختلف حضور داشتند .

سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی به عنوان نائیب رئیس به تشریح نقش بزرگ و پر رنگ بسیج در مدیریت امور و نهادها و استحکام بخشیدن به انقلاب اسلامی پرداخت.

وی گفت:برای برنامه ریزی فرهنگی و مقابله با تهدیدات باید خود مردم و جامعه ، همچنین بسیج وارد صحنه شوند  روال کاری بدین صورت است که کارگروهها هر کدام که در برنامه ها حاضر می شوند آسیب ها ، تهدیدات و فرصت ها را شناسایی کنند و بر اساس این آسیب ها و تهدیدات و فرصت ها یعنی از فرصت ها برای خنثی کردن آسیب ها و مهار تهدیدات استفاده کنند . طرح بدهند ، برنامه بدهند ، این برنامه در شورای قشر بسیج شهرستان شفاف سازی و چکش کاری شود و در نهایت وارد مجمع شود . این طرح در ادامه در مجمع به شور گذاشته می شود و اگر کسی پیشنهاد و یا انتقادی یا کلا دلیلی برای حذف این طرح یا تقویت ان را دارد آن را مطرح و به تصویت می رسد .که با تصویب آن در مجمع و هئیت رئیسه و با تایید اعضاء حاضر در مجمع به اجرا در می آید.

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین حسن بابابی مسئول شورای بسیج طلاب استان اصفهان به عنوان سخنران جلسه ضمن قدردانی از دست اند کاران برگزاری این مجمع و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع9 گفت : مقدمه بحث خود را از عاشورا شروع میکنیم . اینکه ما به عنوان یک مسلمان وقتی به همدیگر می رسیم و بخواهیم دعایی در حق یکدیگر بکنیم می گوییم ان شاءالله قبور ائمه اطهار (ع) را با معرفت زیارت کنید امروز به بحث معرفت بپردازیم . معرفت یعنی جایگاه طرف مقابل را بدانیم و وقتی جایگاه را شناختیم ادبمان نسبت به شاخت آن جایگاه مشخص می گردد .

وی در ادامه گفت : برای اینکه تشخیص بدهیم کارمان معرفتی است یا بی معرفتی  شاخص را بایستی بر اساس مبنایی یا منفعتی در نظر بگیریم . اطلاعت از ولی فقیه نماد بارز معرفتی و تمرد از این امر امری منفعتی خواهد شد .

وی در پایان به مصادیق مساجد پویا از نگاه مقام معظم رهبری (مدظلع العالی) در اجلاس نماز پرداخت و آنرا مطالبات  و دغدغه مندی های معظم له دانست.

وی همچنین گفت : خوشبختانه امسال این طرح در سپاه مورد بررسی و تحلیل قرا می گیرد که در این طرح می بایست مطالبات مقام معظم رهبری (مدظلع العالی) در صدر اولویت ها قرار گیرد و  در کل هدف از این طرح پیوند متخصصین و نخبگان با مساجد که ثمره ی آن پویایی مساجد را در برمیگیرد می باشد .

در ادامه این برنامه حاضرین جهت بررسی طرح (ماسجد پویا) پیشنهاداتی را ارائه دادند.

در پایان برنامه از رده های برتر بسیج  در سال 1395 که در جشنواره مالک اشتر برگزیده شدند تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات