مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: مواضع شفاف، حقوقی و سیاسی با نگرشی دلسوزانه و انقلابی به مسائل گوناگون از سوی ریاست قوه قضائیه موجب دلهره منحرفین شده است.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۱۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، فائز مقبل مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی  ضمن اشاره به اینکه هجمه‌های اخیر به آیت الله آملی لاریجانی بخاطر مواضع شفاف و انقلابی وی و مبارزه جدی با مفسدین اقتصادی و معاندین نظام است، بیان داشت: هجمه های اخیر به قوه قضائیه حاصل درماندگی منحرفین و استحاله کنندگان نظام است.

وی ادامه داد: مواضع شفاف، حقوقی و سیاسی با نگرشی دلسوزانه و انقلابی به مسائل گوناگون از سوی ریاست قوه قضائیه موجب دلهره منحرفین شده است. موضع‌گیری سیاسی ریاست قوه قضائیه در خصوص مسائل گوناگون کاملا منطبق با اصول قانون اساسی است.

مقبل در مورد انطباق مواضع آیت الله آملی لاریجانی با اصول قانون اساسی خاطر نشان کرد: بر اساس اصل 176 قانون اساسی رئیس قوه قضاییه عضو شورای عالی امنیت ملی بوده و اساسا می‌تواند در خصوص مسائل سیاست خارجی و داخلی اظهارنظر کند.

این فعال دانشجویی بیان داشت: جریان حامیان فتنه و معاندین نظام با فضاسازی های غیر اخلاقی، قوه قضائیه را که یکی از نهادهای انقلابی است را سیبل جریانات سیاسی خاص خود قرار داده‌اند که نشان‌دهنده این است که این جماعت مفسد تاب و تحمل موضع گیری‌ها و اقدامات انقلابی دستگاه قضا را ندارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی خاطر نشان کرد: امیدواریم دستگاه‌های امنیتی کشورمان با این گونه جریان سازی‌های مخل امنیت ملی به شدت برخورد کنند.

منبع: فارس

ارسال نظرات