مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی ضمن اعلام برگزاری اولین دوره آموزشی و تربیتی رعد در این دانشگاه گفت: این دوره با هدف تحلیل تاریخ اسلام و با تاکید بر واقعه عاشورا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۱۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، سید محمد رضوی مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی  ضمن اعلام برگزاری اولین دوره آموزشی و تربیتی رعد در این دانشگاه تصریح کرد: این دوره با هدف تحلیل تاریخ اسلام و با تاکید بر واقعه عاشورا برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: مجموعه دوره‌های آموزشی و تربیتی رعد با هدف افزایش معرفت و آگاهی دانشجویان با سیر حرکت ائمه معصومین(ع) شکل گرفته است. در هر مقطع از مجموعه دور‌ه‌ای آموزشی و تربیتی رعد، تلاش می‌شود که نسبت به یکی از ائمه معصومین به عنوان ناجی و هادی بشریت، شناخت و معرفت کسب شود.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: همچنین در این مجموعه دوره‌های آموزشی و تربیتی تلاش می‌شود به اقدامات ائمه هدی(ع) به عنوان الگویی برای نجات بشریت و فعالیت نظام اسلامی توجه شود.

 

رضوی تاکید کرد: در مجموعه دوره‌های آموزشی و تربیتی رعد، دانشجویان با علت تفاوت ظاهری نوع اقدامات ائمه معصومین(ع) در مقطع زمانی خود آشنا می‌شوند. یکی دیگر از اهداف مجموعه دوره‌های رعد شناخت کافی نسبت به تاثیرات فعالیت‌ها و اقدامات ائمه(ع) بر وقایع بعد از خود است.

مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی خاطر نشان کرد: دوره های آموزشی و تربیتی رعد برای تمام دانشجویان در نظر گرفته شده است و با دعوت از اساتید مجرب سعی شده است اطلاعات جامعی نسبت به سیر حرکتی ائمه معصومین(ع) ارائه شود. اولین دوره از مجموعه دوره‌های رعد با حضور رجبی دوانی مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام برگزار می‌شود.

این فعال دانشجویی در مورد زمان برگزاری دوره‌های رعد گفت: زمان برگزاری این دوره‌ها 24،22،15مهر و 9آبان در دانشگاه علوم قضایی است.

منبع: فارس

ارسال نظرات