نهمین مرحله مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه پایوران خواهر استان سیستان و بلوچستان با معرفی نفرات برت مرحله نهایی به کار خود پایان داد
کد خبر: ۸۹۲۹۳۲۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان،سروان پاسدار حسین وجدانی مدیر قرآن نماز وعترت سپاه سلمان هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را ترویج سبک قرآنی دانست وافزود: این مسابقات علاوه بر گسترش فعالیت های فرهنگی وقرآنی، به کار گیری آموزه ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی واجتماعی است زیرا قرآن کریم بهترین منبع استخراج دستورات زندگی است.

وی انس وتقویت بیشتر پایوران خواهر با آیات نورانی قرآن والگو گیری از آیات کتاب آسمانی در زندگی فردی واجتماعی شان و پیاده سازی دستورات قرآن در تربیت صحیح فرزندان را از دیگر اهداف برپایی این مسابقات برشمرد.

حسین وجدانی با اشاره به این مطلب که مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور خواهر در سطح شهرستانها با شرکت بیش از 50 نفر در شهریور ماه سال جاری اجرا شده و تعداد بیش از 25 نفر از منتخبین مرحله مقدماتی به مرحله نیمه نهایی راه یافته بودند،اظهارداشت: نهمین مرحله مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم در رشته های حفظ،قرائت(ترتیلو تحقیق) ودرک مفاهیم برگزارشد.

وی بیان کرد: در این مرحله از مسابقات تعداد 6نفر از نفرات برتر به مرحله نهایی که در آدر ماه برگزار می شود اعزام خواهند شد.

وجدانی گفت: در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم،خواهر زهرا کیخا،حفظ 10 جزء خواهر اکرم سعادتمند، در حفظ 3جزءخواهر کبری امینی راد ودر رشته ترتیل خواهر زهرا پودینه،در رشته مفاهیم سطح یک خواهر زهرا حاتمی توانا،سطح دو خواهر طیبه ملازهی به عنوان نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی وبه مرحله کشوری راه پیدا کردند.

 

ارسال نظرات