مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله:

بصیرت از جمله درس‌ها و عبرت‌های عاشوراست/فرهنگ عاشورا گفتمان غیرقابل تحمل برای جریان استکبار

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: فرهنگ عظیم عاشورا و نهضت اباعبدالله الحسین(ع) برای دشمنان ایران اسلامی و دوستنداران این گفتمان غیرقابل تحمل است و سالهاست درصدد ضربه زدن و ایجاد شبهه در این مکتب و گفتمان هستند.
کد خبر: ۸۹۲۹۳۰۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع پایوران و پاسداران سپاه روح‌الله، با تاکید بر اینکه نهضت امام حسین(ع) مکتب مقاومت و پایداری در برابر ظلم و مستکبرین عالم است، گفت: در شرایط امروز کشور، عبرت‌های عاشورایی مهم‌تر از درس‌های عاشورایی و اخلاق عاشورایی است.

وی افزود: فرهنگ عظیم عاشورا و نهضت اباعبدالله الحسین(ع) برای دشمنان ایران اسلامی و دوستنداران این گفتمان غیرقابل تحمل است و سالهاست درصدد ضربه زدن و ایجاد شبهه در این مکتب و گفتمان هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: عاشورا سراسر کلاس درس است که یکی از این عبرت‌ که ما باید در عزاداری‌هایمان به آن توجه داشته باشیم این است که مسلمانان آن زمان پیروی از ولایت و رهبری را کنار گذاشتند و همین اتفاق باعث شد اسلام از مسیر درست خود خارج شود.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با مقایسه واقعه عاشورا و عملکرد کوفیان در عدم پیروی از ولایت با فتنه سال 88 در کشور گفت: در فتنه 88 دشمنان داخلی و خارجی درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی بودند ولی نه تنها فتنه ۸۸ عاشورا و امام حسین (ع) را کمرنگ نکرد بلکه شور حسینی بیشتر از قبل فراگیر شد.

وی افزود: جریان‌های استکباری و خارجی همواره در تمام موقعیت‌ها کشور را رصد می‌کنند تا از هر موقعیتی سوء استفاده کنند اما ما نباید هیچ وقت فتنه سال ۸۸ را فراموش کنیم و اگر این درس‌های و عبرت‌ها را به فراموشی بسپاریم مطمئنا فتنه گرانی از این نوع قد علم کرده و ادعای حق می کنند و مجددا سعی می‌کنند به نظام اسلامی ضربه بزنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بصیرت را از جمله درس‌ها و عبرت‌های عاشورا دانست و گفت: در هر دو حادثه دیدیم که کسانی که عقل را کنار می گذارند مرتکب جنایت می شوند. درسی که از عاشورا می گیریم این است که یک مسلمان واقعی همیشه در صحنه است ولو اینکه این حضور هزینه سنگینی برای او به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام رضوی در پایان بر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: متاسفانه فریضه امر به معروف و نهی از منکر را فراموش شده است و همه ما در قبال مکتب خونین حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش مسئولیت خطیری داریم و باید با بصیرت و آکاهی نسبت به دستاوردهای این قیام حفظ و حراست کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات