فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

خود باوری و اعتماد به نفس؛عامل اصلی پیشرفت

به منظور اقدام جهت اشتغال زایی و کار فرهنگی؛پایگاه شهدا از ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری کلاسهای آموزش قرآن،آموزش خیاطی و بافتنی نمود.
کد خبر: ۸۹۲۹۲۹۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت:این واژه اولین بار در دیدار کارآفرینان با مقام معظم رهبری در شهریور سال ۱۳۸۹ مطرح گردید. در همین دیدار، رهبر معظم انقلاب «اقتصاد مقاومتی» را معنا و مفهومی از کارآفرینی معرفی و برای نیاز اساسی کشور به کارآفرینی نیز دو دلیل «فشار اقتصادی دشمنان» و «آمادگی کشور برایی جهش» را معرفی نمودند.
وی در ادامه افزود:برای مفهوم اقتصاد مقاومتی در همین مدت زمان کم، تعاریف متفاوتی ارائه شده که هر کدام از جنبه‌ای به این موضوع نگاه کرده اند. در این میان، تعریف جامع و کامل از اقتصاد مقاومتی را خود رهبر فرزانه انقلاب ارائه داده اند. ایشان در دیدار با دانشجویان فرمودند:
اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط فشار، در شرایط تحریم، در شرایط دشمنی‌ها و خصومت‌های شدید می‌تواند تعیین کننده رشد و شکوفایی کشور باشد.
وی همچنین اذعان کرد: بسیج می‌تواند بهترین بستر برای اشتغال زایی باشد که این امر با دادن آموزش‌های مختلف به بسیجیان محقق خواهد شد. خودباروی و اعتماد به نفش باعث پیشرفت می‌شود. پیشرفتی که ما در صنعت دفاعی داشتیم به خاطر تحریم بود و اگر ما در زمینه‌های دیگر هم تحریم می‌شدیم به مراتب وضعیت بهتری داشتیم..
ارسال نظرات