خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان:

راهیان نور یک هزار فرصت شغلی در خوزستان ایجاد کرده است

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: راهیان نور علاوه بر جنبه های فرهنگی و معنوی توانسته است بیش از یک هزار فرصت شغلی برای استان ایجاد کند.
کد خبر: ۸۹۲۹۲۶۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

 حسن شاهوار پور ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهیان نور ویژه دانش آموزان اظهارکرد: از سال ۸۸ تا کنون میزبانی راهیان نور در خوزستان مستقیما به استان واگذار شده است و این در حالی است که پیش از این افرادی از تهران می آمدند که تنها در ایام عید نوروز بین ۲۰ تا یک ماه در خوزستان فعالیت های مربوط به راهیان نور را انجام می دادند.

وی ادامه داد: هم اکنون راهیان نور خوزستان در نیمه دوم هر سال فعال خود را آغاز می کند و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در این ایام یک میلیون دانش آموز و ۵۰۰ هزار دانشجو در قالب این طرح برای زیارت یادمان های دفاع مقدس به استان سفر می کنند.

این فرمانده نظامی در استان خوزستان تصریح کرد: راهیان نور با توجه به جنبه های گردشگری توانسته است بیش از یک هزار فرصت شغلی در استان فراهم کند و این در حالی است که پیش از این برخی از این افراد که به سمت اتوبوس های راهیان نور سنگ پرتاب می کردند حال به شغل فروشندگی روی آورده اند و زائران اقدام به خرید کالاهای مورد نیاز خود از آنها می کنند.

شاهوارپور با تاکید بر اینکه فرایند رسیدگی و بهبود خدمات رسانی به زئران یادمان های دوران دفاع مقدس هر سال بهتر می شود، بیان کرد: دستگاه های اجرایی استان همکاری های قابل توجه و رضایت بخشی با سپاه در برگزاری اردوهای راهیان نور دارند اما انتظار می رود این همکاری ها بیش از پیش ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: ایجاد زیرساخت ها برای دسترسی راهیان نور به مناطق عملیاتی و حضور آنها در یادمان ها و اردوگاه ها از جمله نیازهای ما برای سال جاری است که شامل جاده کشی، شبکه های آب و برق خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، همچنین افتتاح اردوهای راهیان نور در استان خوزستان را از تاریخ ۲۰ مهرماه اعلام کرد و گفت: این اردوها به عنوان یک حرکت فرهنگی محسوب می شود که برخاسته از مجاهدت ها و ایثارگری های دوران دفاع مقدس است و هم اکنون به یک فرهنگ بومی در کشور تبدیل شده است.

شاهوار پور تصریح کرد: استان های میزبان راهیان نور شامل کرمانشاه، ایلام، کردستان و نیز خوزستان است اما عمده میزبانی این زائران بر عهده استان خوزستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها