اهدا لوازم التحریر به کودکان نیازمند

مسئول گروه جهادی شهید آوینی از اهدا لوازم التحریر به کودکان نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۹۲۱۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول گروه جهادی شهید آوینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بیش از 60 بسته لوازم التحریر در بین کودکان نیازمند در استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه کودکان نیازمند در مناطق محروم نیز حق تحصیل دارند بیان داشت: برخی از کودکان نیازمند به دلیل نداشتن امکانات از ادامه تحصیل امتناء می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: 60 بسته لوازم التحریر شامل، کیف، جامدادی، خودکار، مداد، دفتر و .... با اعتباری بالغ‌بر 35 میلیون ریال با همکاری کمیته امداد استان و خیرین خریداری و در مناطق محروم توزیع شد.

مسئول گروه جهادی شهید آوینی عنوان کرد: برخی از این کودکان در خرید پوشش مدرسه نیز مشکل داشتند که با کمک خیرین و مدیر مدرسه تهیه و به کودکان تحویل داده شده است.

وی کمک به نیازمندان را یکی از شیرین‎‌ترین کارها در دنیا عنوان کرد و گفت: لبخندی که با اینکار بر روی لبان کودکان نشانده می‌شود از هر امری ارزشمندتر و با ارزش‌تر است.

قابل ذکر است گروه جهادی شهید آوینی به صورت ماهانه در مناطق محروم حضور خواهند داشت و با برگزاری تولد برای کودکان نیازمند، اهدای هدایا لحظات شیرینی را برای کودکان به ارمغان می‌آورند.

گفتنی است به دلیل قرار داشتن در ماه محرم و صفر احترام به این ماه این برنامه برگزار نمی‌شود و در ازای آن لوازم اتحریر، بسته‌مواد غذایی و پوشاک تهیه و به کودکان نیازمند اهدا می‌‌شود. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار