فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در آستانه هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: افزایش کشفیات مواد مخدر در سطح استان نسبت به شش ماهه اول سال قبل 16 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۹۲۹۱۸۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محسن حسن خانی با اشاره به جمع آوری هشت هزار معتاد از سطح شهر اظهارداشت: در حال حاضر و بر اساس نظر سنجی های انجام شده موضوع اعتیاد و مواد مخدر در  رده پنجم آسیب ها و چالش های اجتماعی و امنیتی قرار دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به شعارهفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» شعار امسال هفته نیروی انتظامی است و در این میان باید احساس امنیت موجود در جامعه بیشتر از گذشته برای مردم تبیین شود و مهم تر از همه این که مردم باید در کنار پلیس بوده و برای امنیت بیشتر مشارکت همه جانبه  داشته باشند.

حسن خانی دیدار با نماینده ولی فقیه  در استان ، دیدار با خانواده های نیروی انتظامی، برگزاری صبحگاه مشترک با یگان های نیروهای مسلح، حضور گسترده در نماز جمعه، غبار روبی مزار شهدا، تقدیر از کارکنان نمونه ناجا، برگزاری نشست با مرزنشینان ، حضور کارشناسان در برنامه های مختلف رادیو و تلویزیون ، برگزاری همایش های مختلف در حوزه های گوناگون و ... از جمله برنامه های هفته نیروی انتظامی است.

وی از افتتاح طرح های مختلف در هفته نیروی انتظامی خبر داد و افزود: در راستای اجرای طرح مکنا «مدیریت کیفیت نبروی انتظامی» چند طرح از جمله افتتاح چند مورد کلانتری و پاسگاه  آماده بهره برداری است، همچنین در حوزه آمادگی جسمانی  پرسنل، ورزشگاهی که به نام شهید حججی نامگذاری شده است نیز افتتاح می شود.

حسن خانی عمده ترین جرم های رخ داده  در سطح استان را نزاع و درگیری اعلام کرد و اظهار داشت:  بیشترین جرم رخ داده در سطح استان نزاع و درگیری بوده و بعد از آن  سرقت، مواد مخدر و قاچاق کالا در ردیف بعدی وقوع جرم قرار دارد.

بنا به گفته وی در شش ماه اول سال جاری 500 هزار نفر به کلانتری های سطح شهر مراجعه کرده اند.

ارسال نظرات