همتی گفت: از جمله اقدامانی که می‌توان در آینده برای پیشرفت کار خود در نظر گرفت، فرهنگ سازی برای کالا‌های ایرانی است. البته برای دست یابی به هدفی، حمایت‌های نهاد‌های دولتی و سازمانی از واجبات است.
کد خبر: ۸۹۲۹۱۷۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹

محمد همتی نخبه بسیجی در استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره برنامه‌هایی که برای واحد تولیدی خود در آینده دارد گفت: از جمله اقدامانی که می‌توان در آینده برای پیشرفت کار خود در نظر گرفت، فرهنگ سازی برای کالا‌های ایرانی است. البته برای دست یابی به هدفی که مردم از کالا‌های ایرانی را خرید کنند، حمایت‌های نهاد‌های دولتی و سازمانی از واجبات است.

وی افزود: تیم ما در استان کرمان در این سال‌هایی که عهده دار مسوولیت بود، از قبل برنامه داشت تا کیفیت کالا‌های تولیدی را بالا ببرد. با کیفیت بالای محصولات، مردم هم اعتمادشان نسبت به اجناس ایرانی بیشتر خواهد شد.

همتی با اشاره به بیانات رهبری در ابتدای سال جاری در خصوص اشتغال و اقتصادمقاومتی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی حمایت از تولید کنندگان داخلی و پشت کردن به شرکت‌ها و برند‌های خارجی که فرمایشات رهبری در سخنرانی هایشان کاملا مشهود است و برای رسیدن به اهداف دولت و ملت باید تلاش کنند. به لطف خدا و کمک مردم قطعا می‌توانیم فرهنگ غلط خریدن کالا‌های خارجی را از بین ببریم و بجای آن از کالا‌های ایرانی استفاده کنیم.
ارسال نظرات