یک نخبه بسیجی در گفتگو با«بسیج»:

تولیدکننده ایرانی مظلوم است

همتی گفت: اگر بسیج هم مثل دولت عمل می‌کرد تا الآن شکست‌هایی در حوزه‌های مختلف می‌خورد. کارگران بسیجی، مخلصانه در خدمت نظام و رهبری مشغول کار هستند و سعی در تلاش برای بهبود محصولات خود خواهند بود.
کد خبر: ۸۹۲۹۱۵۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴

محمد همتی نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره حمایت دولت از تولیدکنندگان داخلی گفت: تولیدکنندگان از قشر زحمت کش جامعه محسوب می‌شوند، اما متاسفانه دولت آن حمایتی که باید از این قشر داشته باشد ندارد و بیشتر سنگ اندازی را در سیاست‌های خود قرار داده است.

وی عنوان کرد: اگر بسیج هم مثل دولت عمل می‌کرد تا الآن شکست‌هایی در حوزه‌های مختلف می‌خورد. کارگران بسیجی، مخلصانه در خدمت نظام و رهبری مشغول کار هستند و سعی در تلاش برای بهبود محصولات خود خواهند بود.

این نخبه بسیجی افزود: ما در تولید محصولات صنعتی و کشاورزی گام‌های رو به رشدی برداشته ایم، اما متاسفانه دولت به گونه‌ای عمل می‌کند که کارکنان و کارگران هر نهادی احساس نارضایتی می‌کنند. در کشور‌های پیشرفته که دولت مردان باید از آن‌ها الگو برداری کنند، تولیدکننده از جایگاهی ویژه برخوردارند و به آن ارج می‌نهند، اما متاسفانه در ایران از مظلوم‌ترین‌ها محسوب می‌شوند

همتی با بیان اینکه سیاست‌های دولت باید در چهارچوب اقتصاد مقاومتی باشد اظهار داشت: اگر دولت با همین تفکراتی که در پیش گرفته است مسیر را طی کند، قطعا ما در زمینه‌های اقتصادی که دشمن برای ما برنامه ریزی کرده، شکست می‌خوریم.
ارسال نظرات