خبرهای داغ:
باحضور بیش از 70 نفر؛

مرحله سوم «معلم امت ساز» در همدان برگزار شد

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان از برگزاری مرحله سوم طرح «معلم امت ساز» با حضور بیش از 70 نفر فرهنگی نخبه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۹۱۴۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

مرحله سوم «معلم امت ساز» در همدان برگزار شدعادل عبد الملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از معلمین در خصوص تربیت نسل آینده با هویت مستقل، عزتمند و دینی اظهار داشت: در همین راستا با توجه به ضرورت مسلح شدن معلمین به سلاح بصیرت کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک اقدام به برگزاری دوره «معلم امت ساز» کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف عمق‌بخشی به مبانی امت‌سازی با حضور فرهنگیان بسیجی طی دو مرحله در سال گذشته برگزار شد، افزود: در راستای استمرار طرح «معلم امت ساز» با وجود کارشکنی و کم لطفی‌های برخی مسئولین، مرحله سوم طرح با حضور بیش از 70 نفر از فرهنگیان نخبه گزینش شده برگزار شد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با بیان اینکه این طرح در چهار بعد تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی برگزار شد، تصریح کرد: مرحله سوم طرح طی هفته اخیر به مدت 8 روز در محل دبیرستان شریعتی برگزار شد.

وی با اشاره به محتوای ارائه شده در اجرای طرح تاکید کرد: سومین مرحله طرح با رویکرد جدید به مسائل روز و تقویت بنیه اعتقادی، بصیرتی با عناوینی چون تبیین فلسفه ولایت مطلقه فقیه، روانشناسی دینی، تاثیر تغذیه بر انسان‌ها، پاسخ به شبهات دینی و سیاسی، آموزش مربی تربیت محور، تبیین سند تحول بنیادین و تعارض آن با سند 2030 و همچنین فلسفه سیاسی اسلام همراه بود.

عبدالملکی به حضور اساتید برجسته استانی و کشوری در راستای کیفیت بخشی به اجرای طرح اشاره و عنوان کرد : در این مرحله از حضور اساتیدی برجسته همچون دکتر صدیقی، سوزنی، قطری، موسوی، حامیان، حجت الاسلام جوادی املی و گرجی، سرهنگ غلامی و قاسمی استفاده شد.

وی یادآور شد: با توجه به تاثیرگذاری اجرای طرح در معرفی خط مشی انقلاب اسلامی و تحقق مطالبات رهبری از معلمین بسیجی امت ساز، امیدواریم طرح به صورت کاربردی پیاده شود.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار