حبیبی گفت: ما سعی کرده ایم با برگزاری کلاس های متنوع و برگزاری حلقه های صالحین در مسجد برای آنها از خطرات و آسیب های ماهواره بگوییم و معنویت را در آنها تقویت کنیم تا دچار مشکل و آسیب نشوند.
کد خبر: ۸۹۲۹۱۱۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

 جبرائیل حبیبی جهادگر بسیجی و عضو گروه جهادی انصار المهدی (عج) شهرستان هریس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدامات فرهنگی این گروه جهادی در مناطق محروم کشور گفت: گروه جهادی انصار المهدی (عج) در روستای بخشایش اقدامات مهمی را در زمینه آموزشی و فرهنگی انجام داده است.

این بسیجی جهادگر افزود: به عنوان نمونه آموزش قرآن کریم و آموزش احکام دین توسط بسیجیان جهادگر و مبلغان دینی به روستائیان که تقریباً می توان گفت با احکام اولیه هم آشنایی لازم را ندارند از جمله کارهای فرهنگی و آموزشی گروه جهادی انصار المهدی (ع) است.

حبیبی خاطر نشان کرد: یکی از معضلات موجود در برخی روستاهای محروم مانند منطقه ای که ما خدمت می کنیم وجود ماهواره است که نوجوانان و جوانان را به راه های نادرست و منحرف می کشاند است بنابراین ما سعی کرده ایم با برگزاری کلاس های متنوع و برگزاری حلقه های صالحین در مسجد برای آنها از خطرات و آسیب های ماهواره بگوییم و معنویت را در آنها تقویت کنیم تا دچار مشکل و آسیب نشوند.

 

 

ارسال نظرات