جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

خدمت به مردم اوج عزت، اقتدار و شرافت مدیر انقلابی است

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) بوشهرگفت: خدمت به مردم اوج عزت، اقتدار و شرافت یک مدیر انقلابی در امروز و فردای قیامت است و اگر اینگونه باشد درمقابل چشم شهدای والا مقام و جانبازان و ایثارگران و در پیشگاه باری تعالی سربلند خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۲۹۱۱۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حمید خرمدل پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه امام حسین(ع) دلوار گفت: انقلاب ما ریشه در انقلاب و نهضت حسینی دارد و امام راحل با تکیه بر نهضت حسینی بنای این نظام الهی را گذاشتند و آنچه آن امام بزرگوار از آینده درخشان این انقلاب نوید می دادند امروز تجلی آن را به عینه می بینیم.

وی افزود: مولفه ها و شاخصه های مدیریت انثقلابی را تشریح و ابرازداشت: اخلاص در عمل یکی از مهمترین مولفه های مدیریت انقلابی است که امروز نیازجامعه اسلامی ماست و به طور حتم مبنای حرکت چه در سپاه و چه در دیگر نهادها بایستی اخلاص در عمل باشد که چه بسا هر وقت اخلاص نباشد زمینه شکست فراهم می شود.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) بوشهر ابراز داشت: امروز در کنار ایمان به نصرت الهی باید یک مدیر انقلابی برنامه و چشم انداز امروز و آینده خود را مشخص کند.

وی خاطر نسششان کرد: منیت و قدرت طلبی در قاموس مدیریت انقلابی جایگاهی ندارد و آنچه باعث می شود تا یک مدیر در کار خودش موفق شود داشتن روحیه ایثار و خدمت به مردم است که همه ما وظیفه داریم در این راستا و در خط خدمت به مردم این روحیه مردم داری را حفظ کنیم چرا که مردم تشنه محبت و خدمت هستند.

خرمدل تصریح کرد: سپاه امام صادق(ع) در راستای محرومیت زدایی بیش از 600 واحد مسکونی را تا کنون به مدجویان کمیته امداد تحویل داده و به مدد الهی ساخت قریب به 600 واحد مسکونی دیگر در دست ساخت است که این خود در راستای خدمت به مردم خواهد بود.

وی بیان داشت: خدمت به مردم اوج عزت، اقتدار و شرافت یک مدیر انقلابی در امروز و فردای قیامت است و اگر اینگونه باشد درمقابل چشم شهدای والا مقام و جانبازان و ایثارگران و در پیشگاه باری تعالی سربلند خواهد بود.

گفتنی است در این آیین ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات سرهنگ پاسدار احمد حیدری سرهنگ ایرج سلیمانی به عنوان فرمانده جدید سپاه دلوار معرفی شد.

ارسال نظرات