خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمودی استاد حوزه گفت: اگر حضرت زینب (س) نبود قیام عاشورا و کربلا استمرار پیدا نمی کرد، بلکه این زینب بود که توانست اهداف قیام امام حسین (ع) را به گوش جهانیان برساند.
کد خبر: ۸۹۲۹۰۵۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ همایش رهروان زینبی با حضور بانوان شهرستان برخوار و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع) در آستان مطهر امامزاده ابراهیم علیه السلام برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم در جمع بانوان اظهار کرد: این فراز زیارت عاشورا «اللهم العن العصابه التی جاهدت الحسین و شایعت و بایعت و تابعت علی قتله» نیاز به توجه ویژه ای دارد،

حجت الاسلام و المسلمین محمودی در ادامه گروهی که با حضرت پیکار کردند و همراهی کردند و پیمان بستند و از هم پیروی کردند را مورد لعن قرار داد.
این کارشناس دینی در ادامه خاطرنشان کرد: شهادت، فقط شهادت در میدان و معرکه جنگ نیست بلکه هر زمان در باغ شهادت باز است، همچنان که حضرت زینب سلام الله علیها که اگر چه در کربلا شهید نشدند اما به عنوان شهید محسوب می شوند چون فکر و نیت و راهشان با شهدا است.
محمودی در پایان اظهار کرد: اگر حضرت زینب (س) نبود قیام عاشورا و کربلا استمرار پیدا نمی کرد، بلکه این زینب بود که توانست اهداف قیام امام حسین (ع) را به گوش جهانیان برساند.

برگزاری همایش رهروان زینبی در امامزاده ابراهیم(ع) برخوار

ارسال نظرات
پر بیننده ها