زمینه‌سازی برای بهره‌مندی بیشتر مددجویان تحت حمایت از ظرفیت‌های مردمی و ارائه خدمات هدفمند به آنان آتش به اختیار ما در کمیته امداد است.
کد خبر: ۸۹۲۹۰۴۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع شورای مدیران استان زنجان، گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در سطح استان باهدف ترویج فرهنگ انفاق و احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی به دانش آموزان نیازمند با عنوان مهر عاطفه‌ها برگزار می‌شود.

هدایت صفری با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای موجود میزان کمک‌های جمع‌آوری‌شده در سال گذشته 98 تومان بوده است، افزود: بر اساس آمارهای موجود از مجموع کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن عاطفه‌های سال گذشته 11 درصد بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: میانگین سهم مدارس از مجموع کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن عاطفه‌ها در کشور 25 درصد است و از این حیث استان زنجان از میانگین کشوری پایین‌تر است.

 صفری بابیان اینکه استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی و فرهنگ ناب حسینی مروج فرهنگ نوع‌دوستی و یتیم‌نوازی است، گفت، باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب سهم بهره‌مندی دانش آموزان در کمک مردمی افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر اینکه وظیفه ما در کمیته امداد تسهیل سازی فرایندهای کاری به‌منظور زمینه‌سازی برای بهره‌مندی بیشتر جامعه هدف از خدمات این نهاد است ، افزود: زمینه‌سازی برای بهره‌مندی بیشتر مددجویان تحت حمایت از ظرفیت‌های مردمی و ارائه خدمات هدفمند به آنان آتش به اختیار ما در کمیته امداد است.

وی بیان کرد: در کنار جمع‌آوری مهر عاطفه‌ها، شناساندن فرهنگ نوع‌دوستی به نسل نوجوانان و نونهالان جامعه است و ما باید این فرهنگ را در سطح دانش آموزان نهادینه کنیم .

صفری با تأکید بر اینکه هدف کمیته امداد استفاده از ظرفیت‌ لایه‌های مختلف جامعه است گفت: هنر ما در کمیته امداد باید این باشد از فضاهایی که در جامعه ایجادشده است به نفع نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت بیشترین استفاده را ببریم . 

وی بر حمایت کمیته امداد استان زنجان از سه هزار و 700 دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم با فعالیت اثربخش زمینه مشارکت بیشتر خیران برای کمک به هزینه‌های تحصیلی این گروه در جامعه را فراهم کنیم .

 

ارسال نظرات