خبرهای داغ:
معدندار، مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: در مجموع آمار کل شهدای دانش آموز از مدارس مختلف شهرستان به ۲۰۰ نفر می‌رسد که ۷۲ نفر آن‌ها از دبیرستان شهید عبداللهی هستند.
کد خبر: ۸۹۲۹۰۳۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل محمد معدندار با اشاره به روزهای ابتدایی سال تحصیلی و سپری شدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دبیرستان شهیدان عبداللهی در شهرستان آران و بیدگل یکی از مدارس نمونه در ایثارگری و جزء شش مدرسه‌ای است که در سطح استان بالاترین آمار شهدا را به خود اختصاص داده است.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل بیان کرد: با وجود آن که آمار کامل و منسجمی از تعداد شهدای دبیرستان شهیدان عبداللهی در اختیار نبود، از طریق ارتباط با استان و با استفاده از دانش‌نامه شهدا، آمار کل شهدای دانش‌آموز شهرستان را استخراج کردیم.

معدندار ادامه داد: در مجموع  آمار کل شهدای دانش آموز از مدارس مختلف شهرستان به ۲۰۰ نفر می‌رسد که ۷۲ نفر آن‌ها از دبیرستان شهید عبداللهی هستند.

وی از مهیا کردن دانش‌نامه شهدای دانش آموز خبر داد و اضافه کرد: این کار بسیار بی‌نظیر است و پس از تکمیل، در اختیار عموم مردم و دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

معدندار از تعطیلی پروژه‌ها به خاطر عدم حمایت مالی دولت خبر داد و گفت: اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل این پروژه‌ها را پی‌گیری و فعال کرده است.

وی مشکل فضای آموزشی در برخی از نقاط شهر را یک بحران توصیف کرد و افزود: مناطق غربی شهر، شهرک رسالت و فازهای چهار و پنج مسعودآباد به شدت درگیر کمبود فضای آموزشی هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها