معاون سیاسی فرماندار هیرمند گفت : اینکه ما بتوانیم فرزندان خود را در اولین مرحله از آموزش های زندگی با تفکر ناب بسیجی آشنا سازیم کار بسیار ارزشمندی است
کد خبر: ۸۹۲۸۹۷۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان؛ جواد سالارزایی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان هیرمند در جمع دانش آموزان و مدیران شهرستان هیرمند؛ گفت: مدرسه به عنوان دومین نهاد اجتماعی که فرزندان ما بعد از خانه مرحله اجتماعی شدن و فرهنگ پذیری را با آن مواجه می‌شوند یاد می‌شود.

وی افزود: اینکه ما بتوانیم فرزندان خود را در اولین مرحله از آموزش‌های زندگی با تفکر ناب بسیجی آشنا سازیم کار بسیار ارزشمندی است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی، باعث شد تا در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام سربلند بیرون آیند و اگر این تفکر در بین آن‌ها شکل نمی‌گرفت یقینا بازنده جنگ ما بودیم.

وی تصریح کرد: همچنین این تفکر بسیجی بود که پس از دوران دفاع مقدس و در دوران سازندگی خرابی‌های ناشی از جنگ را ترمیم و ساخت و ساز‌ها را در مناطق مختلف کشور آغاز کرد.

سالارزایی خاطرنشان کرد: امروز در سطح منطقه اگر ایران داری قدرت روز افزون و همچنین اقتدار والایی است نشعت گرفته از تفکر بسیجی و درایت‌های مقام معظم رهبریست.

وی اظهار داشت: فعالیت‌هایی که سپاه پاسداران در مناطق محروم کشور انجام می‌دهد با هیچ پاداشی قابل جبران نخواد بود، و قطعا در دنیا و آخرت این فعالیت‌ها توشه‌ای برای آخرت انان خواهد شد.
ارسال نظرات