معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه گفت: در راستای بهره گیری از توانمندی خیرین نظام تعلیم و تربیت بنیاد خیرین حامی دانشگاه تشکیل و به ثبت خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۲۸۹۶۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
 به گزارش  خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، احمد علی موهبتی در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی خیرین مدرسه ساز با اشاره به اینکه اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز امسال در آبان ماه در تربت حیدریه برگزار خواهد شد، گفت: این اقدام می تواند گامی موثر در راستای توسعه زیرساخت های فضاهای آموزشی در سطح شهرستان باشد.
 
وی افزود: این مهم محقق نخواهد شد جز در سایه تلاش و همت همه جانبه همه دستگاه های اجرایی و علی الخصوص خیرین تربتی و بنیاد خیرین حامی دتنشگاه که در راستای بهره گیری از توانمندی های مادی و معنوی خیرین درحوزه آموزش عالی و به همت و تلاش چند تن ازخیرین و نیکوکاران تربت حیدریه تشکیل و به ثبت خواهد رسید.
 
فرماندار تربت حیدریه اظهار کرد: بزرگ‌ترین بخش سرمایه‌گذاری، آموزش و پرورش و دانشگاه است که می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور و حمایت خیرین و حضور و مشارکت مردم در راستای آموزش نیروهای توانمند، گام‌های موثری را در رسیدن به قله‌های رفیع علم و دانش توسط فرزندان این مرز و بوم برای توسعه و آبادانی شهرستان در عرصه‌های مختلف برداریم.
 
به گفته مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز تربت حیدریه، جشنواره ملی خیرین مدرسه ساز آبانماه امسال با حضور مقامات کشوری در تربت حیدریه برگزار می شود.
 
از ابتدای سال ۱۳۷۱ تاکنون ۴۹ پروژه خیر ساز آموزشی در تربت حیدریه به بهره برداری رسیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها