مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز:

قیام امام حسین (ع) نمونه بارز حق طلبی و ظلم ستیزی بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرزبا اشاره به ابعاد مختلف واقعه کربلا گفت: قیام امام حسین (ع)، نمونه بارز ظلم حق طلبی و ظلم ستیزی بود.
کد خبر: ۸۹۲۸۹۱۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت با مقاومت و از خودگذشتگی به همه جهانیان آموختند که نباید زیر بار ستم زمانه و ظلم جابرانی که حقوق مظلومان را پایمال می‌کنند، بروند.

قیام امام حسین (ع) نمونه بارز حق طلبی و ظلم ستیزی بود

وی اظهار داشت: امام حسین (ع) به اجبار کسی را همراه خود نیاورده بود بلکه در شب عاشورا به یاران خود فرمودند 'هرکه دوست دارد برود چراکه فردا روز رستگاری و شهادت است'.

وی گفت: همه ما باید قیام حضرت اباعبد الله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و با پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری در هر پست و منصبی که هستیم به مردم و جامعه خدمت کنیم.

مسعودی افزود: اگر افراد جامعه ای به خوبی با فرهنگ اصیل اسلامی آشنا شده و با انگیزه در جهت رشد و تعالی کشور حرکت کنند در اینصورت کشور به یک پیشرفت همه جانبه در همه زمینه ها دست پیدا خواهد کرد و چه فرهنگی بالاتر از فرهنگ اصحاب حضرت اباعبد الله الحسین (ع) است.

این مسئول ادامه داد: تبلیغات اسلامی البرز با بهره گیری از پتانسیل روحانیون مستقر، مبلغین اعزامی و هیئت های مذهبی مراسم عزاداری سیدو سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین (ع) را امسال باشکوه تر از سال گذشته برگزار کرد و توانست با همکاری روحانیون و منابر آنها در دهه اول محرم تا حدود زیادی واقعه کربلا را برای افراد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان تبیین و تشریح کند.

وی اضافه کرد: باید دلایل قیام حضرت اباعبد الله الحسین (ع) را را خوب درک کرد زیرا این امام، امام مهربانی بود که با خانواده وبهترین یاران خود رفتند تا درس آزادگی و عزت نفس را به بشریت بیاموزند.

منبع: ایرنا 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار