ایرانی در گفتگو با «بسیج»:

اردوهای جهادی مستمر باشد و به دوران دانشجویی محدود نشود

مدیر گروه جهادی انصارالزهرا گفت: اینکه اردوهای جهادی نباید فقط به دوران دانشجویی و دانشگاه معطوف شود و باید مستمر باشد.
کد خبر: ۸۹۲۸۸۳۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
 ایمان ایرانی مدیر گروه جهادی انصارالزهرا  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در معرفی گروه جهادی  انصارالزهرا  گفت: گروهی که حلقه اصلی و اولیه آن در سال ۱۳۹۱ تشکیل شده و در سال ۱۳۹۲ به عنوان گروه جهادی برتر استان تهران انتخاب شد.
 
وی با اشاره با اینکه  حرکت‌های جهادی بعد از دوران فارغ التحصیلی کور نشد و ادامه یافت،افزود: ما هم اکنون درحال برنامه‌ریزی مقدمات برگزاری سومین دوره سری جدید اردو‌های جهادی‌مان هستیم.
 
مدیر گروه جهادی انصارالزهرا با بیان اینکه اردوهای جهادی نباید فقط به دوران دانشجویی و دانشگاه معطوف شود و باید مستمر باشد،  خاطر نشان کرد: در طول سال‌های فعالیتمان شش اردو در روستا‌های محروم استان‌های لرستان، خوزستان و ایلام برگزارکرده‌ایم که پروژه تکمیل سه مسجد، بهسازی و نقاشی ۱۰ مدرسه و خانه مستضعفین، برگزاری کلاس‌های فرهنگی و آموزشی ویژه اهالی در بیش از ۲۰ روستای محروم و ویزیت رایگان پزشکی از جمله فعالیت‌های گروه جهادی انصارالزهرا (س) بوده است.
 
وی یاد اور شد: اردوی تابستان ۹۵ گروه انصارالزهرا (س) نیز شهریورماه با حضور نزدیک به ۸۰ جهادگر آقا و خانم در مناطق روستایی بخش هلیلان استان ایلام در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی و اقتصادمقاومتی برگزار شد.
ارسال نظرات