خبرهای داغ:
چهلمین روز تدفین پیکر شهدای گمنام در شهرک مهرگان قزوین برگزار گردید
کد خبر: ۸۹۲۸۸۳۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت السلام موسوی موینی امام جمعه شهر الوند در چهلمین روز از تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام که در شهرک مهرگان به خاک سپرده شده اند، گفت : شهدا همیشه زنده اند هرچه برای این شهدا قدم برداریم باز کم هست .
وی ادامه داد: شهدا وظیفه ای داشتند و ما هم وظیفه ای داریم در مقابل شهدا ، ما باید از ارزش خون شهید دفاع کنیم. اگر شهدا نبودند ما الان به کجا رفته بودیم؟ از برکت و عظمت این شهدا است که من و شما حالا داریم زندگی خود را با امنیت و آرامش به سر می کنیم .
موینی افزود : صدام از حمایت چندین کشور بهره می برد ، از جمله حمایت تسلیحاتیريا، عربستان سعودی ملعون گفته بود که تمام نوشیدنی و غذاهای نظامی های عراقی را فراهم می کند.
امام جمعه شهر محمدیه ابراز کرد: بعضی ها بصیرت ندارند نمی دانند چرا ما به سوریه کمک می کنیم؟ چرا از حرم حضرت زینب کبری (س) محافظت می کنیم؟
وی بیان کرد: پیامبر می فرماید : شهدایی که در روز قیامت محشور می شوند خدای تبارک و تعالی یک تاجی که از یاقوت و زمرد است به آنان عطا می فرماید که همه می فهمند این انسان در دنیا چه مقامی داشته است! پیغمر اسلام فرمود همین تاجی که خدای تبارک وتعالی به سر این شهید می گذارد بهتر از دنیا و آخرت و مافیای دنیا و آخرت است.
موسوی موینی گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس از قرآن دفاع کردند، از ولایت دفاع کردند، شهادت این ها مثل شهادت آقا اباعبدالله الحسین ( ع) است .
وی با تسلیت به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان ابا عبدالحسین تبیین کرد: می بینید شیعیان از اول محرم تا الان چطور عزاداری می کنند؟ از ته دل و با جان و دل عزاداری می کنند و برای عزاداری امام حسین (ع) از مال و ثروت خود را می بخشند .
وی در پایان یادآور شد: در شهرکی مانند مهرگان باید به تهداد مردم ظرفیت فرهنگی و امکانات ایجاد کرد و مسئولین باید به تعداد جمعیت این شهرک امکانات فرهنگی و مذهبی ایجاد نمایند.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها