ارائه خدمات قرارگاه جهادی سجادیه به زائرین اربعین حسینی

بنا شد تا 2 درمانگاه در ایام اربعین توسط این مجموعه در نجف اشرف در عمود 286 به تفکیک خواهران و برادران راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۸۹۲۸۸۱۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، زنگ الرحیل کاروان عشق به صدا درآمده و عشاق، در تب و تاب رساندن خود به قافله عشقند؛ قافله‌ای که بعد از هزار و سیصد و اندی سال هنوز هم که هنوز است در غم فراق معشوقش می‌سوزد و همنوا با جابر و عطیه ناله سر می‌دهد.

قافله‌ای که طنین سوزناک یا لیتنا کنا معک آن قطع نشده و نخواهد شد مگر روزی که متصل به ندای یا لثارات‌الحسین منتقم خون معشوقش بشود!

حالا این تویی و این فرصت انتخاب برای همراهی با قافله عشاق سیدالشهدا(ع) و امان از آن اختیاری که ما را از حسین باز دارد.

در قتل حسین حرارتی است که تا ابد خاموش نخواهد شد و باز بوی محرم و از پس آن اربعین، فضای شهرمان را لبریز کرده است؛ یکی بار سفر می‌بندد، دیگری به فکر خدمتی است برای مسافران اربعین.

یکی برنج می‌دهد، دیگری پول می‌دهد، آن دیگری خدمات فنی ارائه می‌کند و هر کس از ظن خود یار این میدان می‌شود تا سری بر خاک بارگاه حسینی ساییده باشد و نوکری خود را به این آستان به نمایش آورد.

اینک جمعی از این جماعت در آرزوی نگاه حسین، به‌دنبال ارائه خدماتی از نوع پزشکی و درمانی در این ایام هستند تا اولاً در این سفر در پیشگیری و اطلاعات مهم و حیاتی که نیاز هر سفری است به زائران و مسافران خدماتی دهند و ثانیاً در موکبی که بدین منظور تدارکک  خواهند دید، خدمات طبی و پزشکی ارائه کنند.

قرارگاه جهادی و ستاد مردمی اربعین حسینی(ع) سجادیه یک مجموعه مردمی‌ست که با هماهنگی  سازمان‌های مرتبط و کمک برخی نهادهای مردمی، به نمایندگی از مردم ایران «مازندران» و تنها با هدف مشارکت در فیض میزبانی در کنار برادران عراقی در کنگره عظیم اربعین توفیق خدمت‌رسانی در زمینه درمانی را دارد.

بنا شد تا 2 درمانگاه در ایام اربعین توسط این مجموعه در نجف اشرف در عمود 286 به تفکیک خواهران و برادران راه‌اندازی شود.

کل تیم پزشکی را 82 نفر، 20 پزشک 50 پرستار، 6 نیروی داروخانه و 6 مترجم تشکیل می‌دهند.

برای کمک به قرارگاه جهادی سجادیه استان مازندران می‌توانید از طریق شماره عابربانک: ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۹۱۴۰۰۸ و یا از طریق تلفن همراه: *788*86*8686# مبالغ خود را پرداخت کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار