معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح از ساخت مستند رشادت‌های قاتل ارابه‌های جنگی عراق در گروه تلویزیونی سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۸۷۱۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
سرگرد پاسدار مهدی حیدری اظهار کرد: یکی از رسالت‌های خبرنگاران نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تبیین جایگاه والای شهدا برای نسل جوان است. وی از ساخت مستند رشادت‌های عزیزقلی کافیانی مشهور به شکارچی تانک در گروه تلویزیونی سپاه فتح خبر داد و گفت: زبان هنر و رسانه امروز مهمترین ابزار برای معرفی رشادت‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس برای نسل جدید است.

حیدری همچنین از اکران فیلم عزیزقلی در شبکه ملی خبر داد و ابراز داشت: در گروه تلویزیونی سپاه فتح چند مستند دیگر از جمله مستند شهید حسن آباد ساخته می‌شود.

وی از تعامل حوزه هنری استان در ساخت مستند عزیزقلی تقدیر کرد.

سیدجواد هادی‌اصل کارگردان این مستند که از چهره‌های شاخص استان در هنر فیلم‌سازی است گفت: فیلم‌برداری مستند عزیزقلی از تابستان امسال آغاز شده و سعی می‌کنیم تا پایان سال به اکران برسد.

هادی‌اصل مستندساز عملیات شمالغرب و فیلم کوتاه ته ته در این خصوص گفت: مستند «عزیزقلی» درباره رشادت‌های عزیزقلی کافیانی رزمنده ۸ سال دفاع مقدس از زیلایی کهگیلویه و بویراحمد است که در تمامی سال‌های دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور داشته و از نیرو‌های نخبه جنگ بوده است.

این مستندساز خاطرنشان کرد:کافیانی از اهالی روستای زیتون در منطقه محروم "زیلایی" است، منطقه‌ای که در زمان جنگ از محرومیت بسیاری برخوردار بوده و حتی راه هم نداشت.

هادی‌اصل که رتبه سوم جشنواره برنامه‌های تلویزیونی سپاه فتح را به خاطر ساخت مستند ۵ قسمتی شمالغرب در کارنامه خود دارد اظهار امیدواری کرد مستند عزیزقلی در جشنواره فیلم عمار بتواند بدرخشد.
ارسال نظرات