مسئول سازمان تربیت بدنی بسیج در گفت و گو با «بسیج»:

بسیج سد محکمی در برابر نفوذ دشمنان است/ نقش موثر بسیج در حفظ روحیه استکبار ستیزی

یزدانی با بیان اینکه بسیج نقش موثری در حفظ روحیه استکبار ستیزی دارد، گفت: باید همواره با روحیه استکبارستیزی و شکست‌ناپذیر در مقابل فتنه‌های دشمنان ایستاد.
کد خبر: ۸۹۲۸۷۰۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

کاظم یزدانی مسئول سازمان تربیت بدنی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه نظام استکبار جهانی با سرکردگی آمریکای جنایتکار سعی در تخریب و فروپاشی اندیشه‌های اسلامی و ارزش‌های آن دارد که راه مبارزه با آن داشتن روحیه استکبارستیزی مردم کشور است،گفت: بسیج یقینا سد محکمی در برابر نفوذ سیاسی دشمن است.

وی افزود: با داشتن همین روحیه استکبارستیزی است که می‌توان نقشه‌های شوم دشمنان را برای فتح سنگرهای فکری قشر جوان و آینده‌ساز این کشور و نظام جمهوری اسلامی نقش برآب کرد و بیداری این قشر از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا دشمن نظام تعلیم و تربیت اسلامی کشور را هدف ضربه زدن به اسلام قرار داده است.


یزدانی در پایان افزود: مبارزه با ظلم و اتحاد و وحدت در مقابل آن ریشه در قرآن و همچنین مکتب اسلامی ما دارد، بنابراین نیاید از ایستادگی در مقابل این یزیدیان زمان از پای نشست و باید همواره با روحیه استکبارستیزی و شکست‌ناپذیر در مقابل فتنه‌های دشمنان ایستاد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار