فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی عنوان کرد: به همت قرارگاه عملیاتی شهید هراتی ۱۱ هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی و آموزشی میان دانش آموزان محروم شمال سیستان و بلوچستان تهیه و توزیع شد
کد خبر: ۸۹۲۸۷۰۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
سرهنگ پاسدار پرویز آبسالان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان؛ ابراز کرد: دانش آموزان شمال سیستان و بلوچستان سرشار از استعداد هستند، اما به دلیل محرومیت موجود با مشکلات بسیاری دست به گریبان هستند.
وی افزود: به دلیل مشکلات اقتصادی موجود در منطقه ناشی از خشکسالی بسیاری از مردم منطقه از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند و در نتیجه والدین توانایی تهیه لوازم تحریر و سایر ملزومات مدرسه را ندارند و این موضوع سبب افت تحصیلی شماری از دانش آموزان شده است.

آبسالان تاکید کرد: قرارگاه عملیاتی شهید هراتی به منظور تامین مایحتاج دانش آموزان منطقه سیستان اقدام به تهیه ۱۱ هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی و آموزشی کرده تا دانش آموزان بتوانند بدون دغدغه به تحصیل بپردازند.

وی همچنین گفت: بسته‌های کمک تحصیلی شامل انواع لباس فرم مدارس، کیف، لوازم تحریر و سایر ملزومات تحصیلی است به طوری که هر بسته از قیمت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه هر خانواده دارای چندین فرزند محصل است کمک قابل توجهی به شمار می‌رود.

آبسالان گفت: برای تهیه این تعداد بسته تحصیلی در مجموع مبلغ چهار میلیارد و ٧٠٠ میلیون ریال اعتبار صرف شده تا گامی در جهت محرومیت زدایی در منطقه برداشته شود.

وی در پایان تاکید کرد: قرارگاه شهید هراتی در سال‌های اخیر با انجام انواع برنامه‌های محرومیت زدایی توانسته کمک‌های قابل توجهی به مردم منطقه داشته باشد به طوری که زمینه ماندگاری شماری از مردم را در منطقه فراهم آورده است.
ارسال نظرات