مسئول ستاد باسازی عتبات عالیات شهرستان رشتخوار:

مردم رشتخوار ۱۸ میلیون تومان به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند

مسئول ستاد باسازی عتبات عالیات شهرستان رشتخوار از کمک 18 میلیون تومانی مردم شهرستان برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۷۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا احمدپور در رابطه با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم شریف شهرستان رشتخوار در بحث پرچم گردانی ایام محرم، گفت: مردم شریف شهرستان رشتخوار بیش از ۱۸ میلیون ۸۰۰ هزار تومان در مراسم پرچم گردانی پرچم مرقد مطهر امام حسین در دهه اول محرم به باسازی عتبات عالیات کمک کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان رشتخوار در بحث باسازی عتبات عالیات به ۳ بخش ستاد مرکزی و دو حوزه فرعی ستاد عتبات عالیات در شهر جنگل و فتح آباد تقسیم شده است، افزود: با همکاری ۲ ستاد فرعی شهرستان مبلغ ۳۶ میلیون ریال در ستاد فرعی شهر جنگل و ۴۰ میلیون ریال در ستاد فرعی روستای فتح آباد در بحث کمک‌های مردمی جمع آوری شده است.

احمدپور همچنین در ادامه در رابطه با اهدا این میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیز، گفت: مبلغ ۱۷ میلیون ریال از کمک‌های جمع آوری شده در بحث اهدا طلا و جواهرات در ۳ روستای مهدی‌آباد، ملک‌آباد، و شهر جنگل بوده است.

وی همچنین به فعالیت چشمگیر معاونت خواهران در سطح روستا‌های این شهرستان با همکاری همیاران روستا در ایام دهه اول محرم اشاره کرد و یادآور شد: مردم خیر و نیک اندیش و عاشقان ائمه اطهار (ع) در سطح شهرستان رشتخوار بار دیگر ارادت و عشق قلبی خود را به ائمه اطهار (ع) با کمک به باسازی عتبات عالیات اعلام داشتند.

مسئول ستاد باسازی عتبات عالیات رشتخوار با توجه به اینکه مراسم پرچم‌گردانی در ایام دهه اول ماه محرم در تمامی روستا‌های شهرستان انجام شده است، در پایان از مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان، امام جمعه، فرماندار، کمیته امداد و فرمانده‌هان نظامی و انتظامی، که با در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه و همراهی کردن با این نهاد همکاری داشتند، نیز تقدیر کرد
ارسال نظرات
پر بیننده ها