خبرهای داغ:
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان، از مشارکت شش هزار و ۵۰۰ نفر از مردم استان اصفهان در نذر خون از ابتدای محرم تا پایان روز عاشورا خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از پنج هزار و ۲۰۰ نفر موفق به نذر خون (اهدای خون) شدند.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۶۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،مجید زینلی در گفتگویی درباره میزان استقبال مردم اصفهان در ایام محرم برای مشارکت در طرح نذر خون، اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم تا پایان روز عاشورا بیش از شش هزار و 500 نفر از مردم استان اصفهان جهت نذر خون به مراکز اهدای خون استان مراجعه کردند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه از این تعداد، بیش از پنج هزار و 200 نفر موفق به نذر خون (اهدای خون) شدند، خاطرنشان کرد: طرح نذر اهدای خون از ابتدای محرم تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

وی خطاب به افرادی که تاکنون موفق به شرکت در طرح نذر خون نشده‌اند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه به صفحه طرح نوبت دهی اینترنتی اهدای خون در سایت سازمان انتقال خون و یا مراجعه حضوری به مراکز اهدای خون استان اصفهان اقدام به اخذ نوبت کنند.

* دو هزار و 160 نفر در خمینی شهر اهدای خون کردند

زینلی با اشاره به افزایش میزان تقاضا برای اهدای خون در شهرستان خمینی‌شهر در این ایام، اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم در این شهرستان یک شیفت کاری اضافه شد و در روزهای هفتم، تاسوعا و عاشورا این ماه کلیه تجهیزات و امکانات در شهرستان خمینی‌شهر استقرار پیدا کرد.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: در این مدت بیش از دو هزار 650 نفر از مردم شهرستان خمینی‌شهر به‌منظور نذر خون به مرکز ثابت اهدای خون شهرستان مراجعه کرده بودند که از این تعداد دو هزار و 160 نفر موفق به نذر خون شدند.

وی درباره ساعتهای فعالیت تمامی مراکز انتقال خون استان اصفهان اظهار کرد: این مراکز از امروز روند فعالیت‌های خود را به‌صورت سابق انجام می‌دهند به این صورت که میدان خواجو از ساعت 7:30 صبح تا 18:30 بعدازظهر، مرکز عاشق اصفهانی، شریعتی و سایر شهرستان‌های استان از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر فعالیت می‌کنند.

زینلی با بیان اینکه استثنائا امروز مرکز خواجو فقط تا ظهر ارائه سرویس دارد، گفت: مرکز شهرستان نائین نیز در کل فقط در روزهای زوج از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر ارائه خدمت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها