خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات استان همدان اتحاد چند کشور را برای جلوگیری از این اتفاق کاری شایسته‌ و وسیله‌ای برای هم افزایی و جلوگیری از تجزیه دانست و گفت: در حال حاضر مکر دشمن تمرکز بر تجزیه کشور عراق است که باید با این فکر شوم مقابله جدی کرد.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۳۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

امروز مکر دشمن تمرکز بر تجزیه کشور عراق استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در نشست بصیرتی کارکنان و بسیجیان آب و فاضلاب شهری استان همدان با تبیین ابعاد اتفاقات اخیر کردستان عراق و نقش سازمان‌های جاسوسی منطقه در شکل‌گیری این فتنه بیان داشت: دشمن زخم خورده برای جبران بخشی از شکست‌های مفتضحانه خود با طراحی سناریوی جدید به دنبال تثبیت حضور فیزیکی خود برای غارت و چپاول منابع و سرمایه‌های موجود است.

وی افزود: هوشیاری رهبران کشورهای همسایه می‌تواند این ترفند را در منطقه خفه کرده و از شکل‌گیری نا امنی در این منطقه ممانعت به‌عمل آورد.

مسئول بسیج ادارات استان همدان با اشاره به حضور سازمان‌های جاسوسی در منطقه برای دامن زدن به اختلافات قومی آن را سناریویی از سوی دشمن دانست و گفت: آگاهی عموم مردم برای به حاشیه بردن این فتنه امری اجتناب ناپذیر است.

وی مقاومت چند ساله نیروهای مقاومت در عراق برای غلبه بر فتنه تکفیری‌ها و حذف داعش که این روزها نفس‌ آنها به شماره افتاده را فرصتی برای بهره گیری از این تجربه برای ساکنان اقلیم کردستان دانست و ابراز داشت: اگر غفلت شود خسارات جبران ناپذیری به منطقه وارد خواهد شد.

امیری اتحاد چند کشور را برای جلوگیری از این اتفاق کاری شایسته‌ و آن را وسیله ای برای هم افزایی و جلوگیری از تجزیه خواند و گفت: در حال حاضر مکر دشمن تمرکز بر تجزیه کشور عراق است که باید با این فکر شوم مقابله جدی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات