خبرهای داغ:

مراسم عزاداری ایام الله ماه محرم درگردان حضرت جوادالائمه (ع) سپاه چالدران برگزارشد

همزمان با ماه محرم وایام شهادت سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مراسم عزاداری در مقر گردان حضرت جوادالائمه (ع) سپاه چالدران با حضور پرسنل ستاد ومقر گردان برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۱۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، دراین مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه چالدران ضمن اشاره بر فداکاری های رزمندگان اسلام از صدر اسلام تاعصر حاضرگفت: تاریخ همیشه درسایه وجود انسانهای خالص وفداکاربه خود بالیده است چراکه این مردان وزنان ایثارگر وجهادگر بوده اند که با تکیه بر ایمانی راسخ واستوار همه ددمنشان عالم را انگشت به دهن گذاشته اند ودر طول زمان الگوسازی کده اند.

حجت الاسلام اسلام حلمی افزود: امام حسین (ع) ویاران صدیقشان با نثار جان وخون پاکشان راه زندگی عزتمند را برای همه بشریت نشان دادند وبا ارائه اخلاص خود در تمامی اتفاقات کربلا نه تنها از دلها ویادها نرفتند بلکه برای همیشه ماندگار شدند وفاتح هرزمان هرمکان وهر دلی شدند .

وی ادامه داد: در واقعه کربلا یاران امام حسین (ع) عقل وعشق را در جهت رسیدن به آن مقامات والای انسانی بکارگرفتندو توانستندتمام مراحل انسانیت را یک شبه بپیمایند چنانکه رزمندگان وجوانان مومن ما در این عصر با تاثی از فرهنگ عاشورا همین راه مقدس را ادامه می دهند.

وی اضافه کرد: محرم اوج عشق است وانسان هر چقدر هم که اهل تقوی باشد و یا اهل علم باشد و یا هر چیز دیگر، این ماه فضایی را جلوی ماباز می کند که اگر انسان ناامید باشد ، امیدوار می شود.اگر خیلی اهل عبادت ، طاعت و بندگی و اخلاص باشد، وقتی در این ماه عزیز قرار می گیرد، به کسانی برخواهد خورد که درعین حالی که چیزی ندارند، ولی بسیار والا و بالاتر از خود و هر انسان معمولی می یابند.

ارسال نظرات