طرح ویزیت رایگان مردم در روستاهای محروم بوکان با حضور اکیپ های مختلف پزشکی اعزامی از سوی معاونت بهداشت و امداد سپاه شهرستان در حال انجام است.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۱۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، طرح ویزیت رایگان مردم در روستاهای محروم بوکان با حضور اکیپ های مختلف پزشکی اعزامی از سوی معاونت بهداشت و امداد سپاه شهرستان در حال انجام است.

در همین رابطه مسئول بسیج معاونت بهداشت و امداد سپاه بوکان درباره اجراء این طرح عنوان کرد: در راستای محرومیت زدایی و به مناسبت هفته دفاع مقدس بنا به دستور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان طرح ویزیت رایگان مردم روستاهای مناطق محروم توسط اکیپ بسیج جامعه پزشکی در حال اجرا است.

سرهنگ پاسدار منصور حیدری افزود: در این طرح که با مشارکت پزشک عمومی، دندانپزشک، کارشناس مامایی، پرستار، کارشناس تغذیه، بهداشت عمومی و بهداشت محیط و دام پزشک صورت می گیرد خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی انجام می شود.

وی ادامه داد: در طرح ویزیت رایگان از اولین روز از هفته دفاع مقدس تا اکنون بیش از ۳۰۰۰ هزار نفر به صورت کاملا رایگان ویزیت و از خدمات این اکیپ پزشکی در روستاها بهره مند شدند و امید است تا پایان طرح این میزان به ۵ هزار  نفر افزایش یابد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: علاوه بر اکیپ های گردشی در روستاها،  بهداری سپاه بوکان نیز در طول هفته دفاع مقدس به ویزیت رایگان بیماران اقدام کرده است.

وی عنوان کرد: بهداری سپاه بوکان بغیر از هفته دفاع مقدس در طول ایام سال نیز با هزینه بسیار کمتر از سایر مراکز درمانی به ارائه خدماتی نظیر پزشکی و دندان پزشکی به مراجعه کنندگان می پردازد.

لازم به ذکر است نزدیک به ۶۰۰ نفر از اهالی روستای جوانمرد در این طرح توسط اکیپ پزشکی اعزامی ویزیت رایگان و درمان شدند.

ارسال نظرات