خبرهای داغ:
شهدای والامقام شهرستان خوی میزبان حلقه های صالحین خواهر این شهرستان بودند.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۰۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در حاشیه آیین تجدید بیعت حلقات صالحین حوزه های تابعه با آرمانهای امام و شهدا با اشاره به فداکاری های شهداء اظهار داشت: اگر امروز در کشور عزت، امنیت و آسایش داریم همه از برکت خون و از خودگذشتگی شهدا است.

خواهر پاسدار لیدا سیرانی افزود: شهدا از اولین کسانی هستند  که به بهشت وارد می شوند لذا ما  شهیدی را سراغ نداریم که قبل شهادت پاک نشده باشد یقینا قبل شهادت پاک شده و به این توفیق نائل شده است.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه هایی با محوریت شهدا در حقیقت تسلی دل خودمان است تا شاید بتوانیم گوشه ای از دین خویش به شهدا و خانواده شهدا را ادا کرده باشیم.

سیرانی در خصوص اجرای چنین برنامه افزود: حلقات صالحین حوزه های کوثر، فاطمه الزهرا(س) و خدیجه کبری(س) بسیج جامعه زنان با حضور بر سر مزار شهید حلقه پای خاطرات و سبک زندگی مادر ان شهدا نشستند و سوالات خود را در رابطه با آداب و رفتار شهید از خانواده شهید جویا شدند.

وی گفت: در ادامه پس از قرائت وصیت شهید حلقه توسط سرگروه ها بر سر مزار شهید حلقه تمامی خواهران با تجمع در حسینیه گلزار شهدا زیارت عاشورا را قرائت در مصیبت سالار شهیدان اشک ماتم ریختند.

ارسال نظرات