در راستای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و به یاد مادران خواهران داغدار، دانش آموزان دختر شهرستان خوی مزار شهدای گمنام را عطرآگین کردند.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۰۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان خوی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، شهید را اسوه و الگو برای همگان معرفی و عنوان کرد: شهدا و ایثارگران سرمایه های گرانقدر جامعه اسلامی هستند.

خواهر پاسدار معصومه عاشق زاده افزود: انس و الفت با شهدا همراه با تحلیل و برسی سبک زندگی این عزیزان درحقیقت  تجدید بیعت و میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و تداوم راه این بندگان خاص خداست.

وی با اشاره به سخن گهربار حضرت آقا که در حمایل دانش آموز حاضر در برنامه بود گفت: این مدافع حرم که بی سرو صدا رفت اما به دلیل بصیرت و جسارتش با صدا آمد در حقیقت پیامی برای ما دارد آن اینکه راه ائمه را ادامه دهیم و بدانیم که جانمان در برابر دفاع از ائمه ارزشی ندارد.

عاشق زاده خاطر نشان کرد: ما به تمامی خانواده شهدا و خون شهدا مدیونیم چراکه امنیت و آرامشی که داریم و با خیال راحت داریم درس می خوانیم و یا به مسافرت می رویم به برکت خون شهداست لذا وظیفه داریم در دفاع از حریم ولایت و پاسداری از آرمان های خون شهدا و امام راحل و منویات فرماندهی معظم کل قوا آمادگی همه جانبه داشته باشیم.

 

ارسال نظرات