فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید اشرفی‌اصفهانی(ره)

مشارکت اعضای بسیج در فعالیت‌های پایگاه از رمزهای موفقیت بود

فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شهید اشرفی‌اصفهانی(ره) با اشاره به اینکه همگی برنامه‌های پایگاه با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و تعمیق باورهای دینی دنبال شده است، گفت: برای رفع مشکلات مالی از ظرفیت اعضای پایگاه بهره گرفتیم.
کد خبر: ۸۹۲۸۵۸۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

امیر حیدری فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شهید اشرفی‌اصفهانی(ره) اراک در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به حضور خود در این نهاد مردمی و انقلابی گفت: از سال 78 و در سن 14 سالگی به عضویت بسیج درآمدم و از سال 94 تا به امروز به عنوان فرمانده این پایگاه مشغول انجام وظیفه و خدمت به سایر بسیجیان هستم.

وی با اشاره به کسب لوح افتخار سازمانی در جشنواره مالک اشتر سال 95ناحیه مقاومت بسیج اراک افزود: لوح افتخار سازمانی را به عنوان موفق‌ترین رده این ناحیه در جشنواره مالک اشتر کسب کردم.

فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شهید اشرفی‌اصفهانی(ره) تصریح کرد: همواره با تشکیل جلسات و اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی و عملیاتی کردن این برنامه‌ها با مساعدت و همراهی بسیجیان عضو پایگاه موفق شدیم عنوان یکی از فعال‌ترین پایگاه‌های بسیج حوزه شهید مدنی(ره) را کسب کنیم.

حیدری در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرایی این پایگاه گفت: همواره ورزش و تندرستی را جزو اولویت‌ها قرار داده و در چارچوب حلقات صالحین به فعالیت‌های ورزشی پرداخته‌ایم.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی هنری را نیز با قوت و جدیت در حلقات دنبال کرده‌ایم که همگی این برنامه‌ها با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و تعمیق باورهای دینی دنبال شده است.

فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شهید اشرفی‌اصفهانی(ره) تصریح کرد: آذین‌بندی مسجد و پایگاه در مناسبت‌های مذهبی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و تواشیح، برگزاری نشست سیاسی بصیرتی، برگزاری مسابقات قرآن، کیفی‌سازی حلقه‌های تربيتی صالحين، و محور قرار گرفتن حلقه‌ها در فعاليت‌های پايگاه، بکارگیری از سرگروه‌های مناسب با هر رده سنی، ایجاد حلقه حفظ قرآن کریم توسط مربی قرآن در رده سنی زیر 18 سال، انجام فعالیت‌های آموزشی و غیره در قالب حلقات صالحین از جمله برنامه‌های فرهنگی این پایگاه بوده است.

حیدری با اشاره به نتایج اثرگذار این برنامه‌های فرهنگی و ورزشی گفت: جذب حداکثری بسیج، تعامل با اهالی محل و نمازگزاران، ايجاد ارتباط بیشتر سرگروه‌ها با متربيان، استقبال خانواده‌ها از برنامه‌های پایگاه و بسیج از جمله نتایج اجرای برنامه‌های فرهنگی و فعالیت‌های هنری و ورزشی این پایگاه بوده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده درخصوص مباحث اقتصادی در این پایگاه گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری، تلاش در جهت تحقق فرامین و رهنمودهای ولایت خصوصا شعار سال، برگزاری اردوهای جهادی، دعوت از اساتید حوزه اقتصاد مقاومتی در پایگاه و مسجد از جمله این برنامه‌ها بوده است.

فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شهید اشرفی‌اصفهانی(ره) تصریح کرد: بزرگترین مشکل ما درخصوص مباحث بودجه و مشکلات مالی است. ولی بخشی از این مشکلات را با اشتفاده از ظرفیت خود بسیجیان رفع کردیم. برای مثال در بحث افطاری از ظرفیت بسیجیان به عنوان نیروی خادم بهره گرفتیم که همین امر خود در جلب اعتماد اهالی بسیار موثر بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کار اگر برای رضای خدا باشد خستگی به همراه ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات