مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه چهار گروه هستند که اضطراب و ناراحتی ندارند و در آرامش کامل هستند، گفت: اولین گروه چشمانی هستند که در دفاع از اسلام در مرزهای اسلامی بیدار مانده است.
کد خبر: ۸۹۲۸۵۷۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

چشمانی که در دفاع از اسلام بیدار مانده اضطراب ندارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام حسن عبادی‌امجد در جمع کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان با تسلیت ماه محرم و عزاداری امام حسین(ع) و یاران وفادارش اظهار داشت: امام علی(ع) می‌فرمایند دنیا محل کشت برای آخرت است.

وی با بیان اینکه سوالی که پیش می‌آید این است که در این دنیا چه بکاریم که ثمره و میوه‌اش را در آخرت ببینیم و آسایش و آرامش داشته باشیم؟ افزود: یکی از مسائلی که همه در مورد قیامت دارند اضطرابی است که شامل همه می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: ائمه(ع) فرموده‌اند چهار گروه هستند که اضطراب و ناراحتی ندارند بلکه در آرامش کامل هستند.

وی تصریح کرد: اولین گروه چشمانی هستند که در دفاع از اسلام در مرزهای اسلامی بیدار مانده است.

عبادی تصریح کرد: دومین گروه کسانی هستند که در دنیا چشمشان را به روی حرام بسته‌اند که این حرام می‌تواند نگاه به نامحرم و یا حرام مادی باشد.

وی با بیان اینکه گروه چهارم چشمانی هستند که در دنیا از خوف خدا بیمناک است، عنوان کرد: این گروه انسان‌هایی هستند که در مصیبت‌های امام حسین(ع) شرکت می‌کنند که ثمره‌اش بشارت بهشت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات