خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در آیین سوگواری امام حسین(ع) در جمع کارکنان این جمعیت بر لزوم اجرای امر به معروف و نهی از منکر تاکید و بیان کرد: امام حسین(ع) نه برای کسب قدرت و ریاست و نه از روي خودخواهي علیه یزید قیام کرد بلکه برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.
کد خبر: ۸۹۲۸۵۶۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حجت الاسلام محمدعلی احمدیان در سخنانی با اشاره به فلسفه قیام عاشورا گفت: اگر در جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر جاری نباشد در آن جامعه به علت توطئه دشمنان، ارزش های اسلامی رفته رفته رنگ باخته و منکرات جای معروفات را می گیرند.

وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در سلامت جامعه  اسلامی ادامه داد: یکی از ثمرات خون سیدالشهدا و شهدای کربلا  انقلاب اسلامی ملت ایران بود که با رهبری امام راحل انقلاب اسلامی ایران با پیروی از مکتب سیدالشهدا به پیروزی رسید .

وی در ادامه رعایت نظم در امور را در پیشرفت جوامع اسلامی بسیار موثر دانست و افزود: ما بر اساس  وظایف انسانی و مسلمانی خویش و همچنین بر اساس وظایف محوله در ادارات و سازمان های  محل خدمت خود، ملزم به رعایت نظم و انضباط هستیم و در این خصوص خداوند متعال در قرآن و حضرت علی(ع) در نهج البلاغه ما را به رعایت تقوی و برقراری نظم در امور دعوت می کند.

 

ارسال نظرات