سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده:
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده، به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، ابا عبدا... الحسین(ع)، مسابقه عکس عاشورایی ویژه این شهرستان برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۹۲۸۵۲۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده، با اشاره به برگزاری مسابقه عکس در شهرستان خدابنده گفت: آخرین مهلت ارسال آثار ١٨ آبان ماه بوده و نتایج مسابقه ٣٠ آبان ماه اعلام خواهد شد.

قسمت علی صمدی  با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه،افزود: عکس‌ها باید در دو موضوع "نماز ظهر عاشورا" و "لحظه‌های پرشور از عزاداری، سنت‌ها و آیین‌ها در ماه محرم" (ویژه شهرستان)، ارسال شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جامعه عنوان و اظهار داشت: در جهت اعتدال و گسترش فرهنگ حماسه بزرگ عاشورا، مسابقه عکس جلوه‌های عاشورا ویژه شهرستان خدابنده برگزار می‌شود تا بتوانیم یادمانی ماندگار از این ارزش‌ها به جا بگذاریم.

صمدی با اشاره به اینکه هر عکاس می‌تواند در هر بخش حداکثر ٧ قطعه عکس ارسال کند، افزود: نوع دوربین در این مسابقه ملاک نبوده و عکاسی با هر نوع دوربین و موبایل پذیرفته شده است.

وی ارسال اثر و شرکت در مسابقه را به معنای اعلام موافقت با کلیه مقررات مسابقه دانسته و گفت: به آثاری که در سایر مسابقات پذیرفته شده‌اند، ترتیب اثر داده نخواهد شد و برگزارکننده حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را با ذکر مشخصات صاحب اثر در آثار مکتوب و نمایشگاه‌ها برای خود محفوظ می‌داند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده تصریح کرد: داوری آثار در روز ٢٠ آبان‌ماه انجام گرفته و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات