دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد
دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه ملایر امر به معروف و نهی از منکر را شاه کلید وصول به مدینه فاضله ای که آرمان پیشوایان دین ما بود خواند و گفت: همان مدینه فاضله ای که چند سالی در مدینه النبی صدر اسلام به جوانه نشست و در اندک زمانی تمدن عظیم اسلامی را به رخ جهانیان کشید .
کد خبر: ۸۹۲۸۵۱۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

امر به معروف شاه کلید وصول به مدینه فاضله پیشوایان دینحجت الاسلام محمدرضا معتمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از ارکان تعالیم اسلامی وستون خیمه دین ما است، اظهار داشت: بدون این فریضتین الهی، دیگر احکام اسلامی فرصت ظهور و بروز شایسته را نخواهند یافت .

وی این اصل را شاه کلید وصول به مدینه فاضله ای که آرمان پیشوایان دین ما بود خواند و گفت: همان مدینه فاضله ای که چند سالی در مدینه النبی صدر اسلام به جوانه نشست و در اندک زمانی تمدن عظیم اسلامی را به رخ جهانیان کشید .

دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: دیر زمانی نگذشت که دسیسه دشمنان در قطع ریشه این جوانه نوپا کارگر شد و پای بست پیشرفت این تمدن نو آغاز شد.

وی اظهار داشت: ناقوس پسرفت و عقب ماندگی با فراموشانده شدن این اصل اصیل و رکن رکین اسلامی و به راه افتادن جنگ‌های داخلی و فتنه‌های مذهبی، نواختن گرفت .

معتمدی خاطرنشان کرد: امروز توجه جدی به این اصل اساسی وجود ندارد و بسیاری از مشکلات جامعه امروز ما ناشی از همین کم توجهی به اصل امر به معروف و نهی از منکر است هر چند همواره به اصلاح این امر امیدوار هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات