فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

بازداشت 3 تن از عاملان آتش‌سوزی توسط یگان حفاظت استان

در نیمسال نخست سال 96 به همت نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ، 3 نفر از عاملان آتش‌سوزی بازداشت شدند.
کد خبر: ۸۹۲۸۵۱۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از انجام عملیات اطفای حریق در 274 هکتار از اراضی دچار آتش‌سوزی شده در نیمسال نخست سال 96 خبر داد و گفت: به همت نیروهای این یگان، 3 نفر از عاملان آتش‌سوزی بازداشت شدند.

سرهنگ منصور خسروی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 6 ماهه نخست سال 96 افزود: در این مدت در 20 عملیات، بیش از 282 هکتار از اراضی ملی و طبیعی استان به ارزش بیش از 2 میلیارد و 33 میلیون ریال خلع ید و رفع تصرف شد.

وی عملیات پیشگیری از تصرف در نیمسال نخست سال جاری را نیز 255 مورد عنوان و اظهار داشت: سطح انجام عملیات توسط نیروهای یگان حفاظت 3 هزار و 94 هکتار به ثبت رسیده است.

فرمانده یگان حفاظت این اداره کل با اشاره به توقیف 60 دستگاه از ماشین‌آلات و ادوات تخریب کننده اراضی ملی استان در مدت زمان یاد شده، تصریح کرد: در 6 ماهه نخست سال 96، 762 مورد گزارش مردمی مبنی بر آسیب و تخریب اراضی ملی و طبیعی در استان زنجان وصول شده است.

سرهنگ خسروی با اشاره به تشکیل 303 فقره پرونده مربوط به تنظیم ماده 55 در این یگان در نیمسال نخست سال 96 به سطح 1 هزار و 341 هکتار تصریح کرد: در این مدت در 34 مورد 6 هزار و 259 واحد دامی غیرمجاز از اراضی هدف استان اخراج شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از انجام عملیات اطفای حریق در 274 هکتار از اراضی دچار آتش‌سوزی شده در نیمسال نخست سال 96 خبر داد و گفت: به همت نیروهای این یگان، 3 نفر از عاملان آتش‌سوزی بازداشت شدند.

 

 

  

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار