حجت الاسلام فراهانی گفت: گروه جهادی فدائیان عدالت همچنان پیگیر کارهای درمانی و مراقبت از این کودکان مبتلا به بیماری «ای بی» است.
کد خبر: ۸۹۲۸۴۹۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا فراهانی مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم کرمان و سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از جمله اقدامات گروه جهادی فدائیان عدالت در حوزه بهداشتی و درمانی، اعزام بیماران مناطق محروم به شهرهای جیرفت، تهران، بندرعباس، کرمان و یزد و پرداخت کمک هزینه های جراحی و درمانی است.

این بسیجی جهادگر افزود: در منطقه جنوب کرمان هفت کودک مبتلا به بیماری « ای بی» هستند. متاسفانه «ای بی» جز بیماری های خاص شمرده نشده اما این بیماری واقعاً وحشتناک و بسیار دردناک است که پوست بدن فرد تاول می زند و این افراد خیلی زجر می کشند.

مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت تصریح کرد:  ما در این گروه جهادی پیگیر کار درمانی این بیماران عزیز هستیم. پوست این بچه ها بسیار حساس است و هر جایی نمی توانند بنشینند ما برای آنها مبلمان تهیه کردیم که حداقل در نشستن خود اذیت نشوند.

حجت الاسلام فراهانی بیان کرد: گروه جهادی فدائیان عدالت همچنان پیگیر کارهای درمانی و مراقبت از این کودکان مبتلا به بیماری «ای بی» است.

ارسال نظرات